Gå til innhold

Millionær søker kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ingen tråder om dette, men link gjerne om du vet om en tråd som diskuterer det samme!

Men lurer på om noen ser dette?

Jeg bare MÅ se jeg, syns det er så kanon når Patty - den frekke - setter arrogante millionærer på plass!

Men syns hun er litt slem og, hun er jo så direkte, og sier fra om folk har stygge kjoler, stygt hår osv... heheheh

nesten så jeg lurer på om hun har Aspergers... 

Hun bryr seg i alle fall ikke om folk blir fornærmet. 

Anonymkode: 25bda...4e4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at dette er "reality" ikke sant?

Det er selvfølgelig satt opp til mest mulig dramatikk, konfrontasjoner og krangling.

Det er jo tross alt slike ting, som skaper flest mulig TV-seere!  :tongue:

Anonymkode: f14f8...d7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at dette er "reality" ikke sant?

Det er selvfølgelig satt opp til mest mulig dramatikk, konfrontasjoner og krangling.

Det er jo tross alt slike ting, som skaper flest mulig TV-seere!  :tongue:

Anonymkode: f14f8...d7d

Ja, hun overdriver nok litt med vilje da - og deltakerne vet hvordan hun er, så de fleste tar det ikke ille opp, men har sett enkelte bli veldig fornærmet og da :)

Må ha litt drama, og det er nettopp det som sagt som gjør det litt artig å se på :) Artig å se utbruddene hennes.

Skrevet

Jeg følger med på denne serien og har sett alle episodene! Love it! :) Synes Patti er både kul og tøff, også liker jeg stilen og klessmaken hennes. Vet ikke om jeg hadde takla å jobbe for henne da..hehe... Mitt inntrykk er at hun er kjempesmart, men hissig og har et heftig temperament. Tror rett og slett hun bare er sånn, amerikanere er litt mer utadvente enn oss nordmenn :P 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har sett langt flere episoder enn jeg like rå inrømme, og det var en ultimat guilty pleassure. Det var overaskende hvor høyt opp i alder (og langt ned i skjønnhet) disse damene var villige til å date.

Skrevet

Åh, elsker den serien! Tenkte faktisk at jeg skulle lage en tråd om den i går, så litt artig at det ble opprettet en i dag! :ler:

Har sikkert sett alle de gamle episodene, så mye gøy! Patti-melts er fantastisk!  

Nå skal jeg legge babyen straks og sette på dagens episoder. <3 

Skrevet
4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Har sett langt flere episoder enn jeg like rå inrømme, og det var en ultimat guilty pleassure. Det var overaskende hvor høyt opp i alder (og langt ned i skjønnhet) disse damene var villige til å date.

Det har jeg og tenkt! Er nok mange som går bare etter pengene.. Men det virker som at damene bryr seg litt om hvordan millionærene oppfører seg da, de vil ha en som er snill med penger liksom.

Gjest Herr Heftig
Skrevet
9 minutter siden, Helena83 skrev:

Det har jeg og tenkt! Er nok mange som går bare etter pengene.. Men det virker som at damene bryr seg litt om hvordan millionærene oppfører seg da, de vil ha en som er snill med penger liksom.

Digga han plastisk kirurgen som prøvde seg på trekant med kreasjonen sin på første date.

AnonymBruker
Skrevet

Patty er den deiligste 54 åringen i verden

Anonymkode: 64379...582

Skrevet
Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Digga han plastisk kirurgen som prøvde seg på trekant med kreasjonen sin på første date.

Herregud, for en dust! :bond:Jeg tror den verste oppførselen jeg har sett var Justin Ross Lee, og han gamle gubben som ville ha "Julia" (Marisa)  :fnise: Noen flere som har reagert på hvordan millionærene oppfører seg? :P 

Skrevet (endret)

Å Gud, han tørkle-mannen (Justin) var helt gruuuuusom! Klarte nesten ikke se ferdig. Og han som ville ha "Julia" var helt jævlig med hun som han gikk på date med. Spurte om de skulle bade og så stod han der bare, fullt påkledd, mens hun satt i bikini og ble fortalt at han ikke ville på date med henne. 

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, FantasDick skrev:

Åh, elsker den serien! Tenkte faktisk at jeg skulle lage en tråd om den i går, så litt artig at det ble opprettet en i dag! :ler:

Har sikkert sett alle de gamle episodene, så mye gøy! Patti-melts er fantastisk!  

Nå skal jeg legge babyen straks og sette på dagens episoder. <3 

Synd den som går nå er reprise :(

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Helena83 skrev:

Herregud, for en dust! :bond:Jeg tror den verste oppførselen jeg har sett var Justin Ross Lee, og han gamle gubben som ville ha "Julia" (Marisa)  :fnise: Noen flere som har reagert på hvordan millionærene oppfører seg? :P 

mange duster som tror høyt om seg selv i alle fall, noen få "normale".
Virker som de som arver penger er de verste, de mest jordnære er de som har jobbet seg opp til en formue.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Synd den som går nå er reprise :(

Ja, sett den føøøøøør! :snurt:

Skrevet
Et øyeblikk siden, FantasDick skrev:

Å Gud, han tørkle-mannen (Justin) var helt gruuuuusom! Klarte nesten ikke se ferdig. Og han som ville ha "Julia" var helt jævlig med hin dom gikk på date med. Spurte om de skulle bade og så stod han der bare, fullt påkledd, mens hun satt i bikini og ble fortalt at han ikke ville på date med henne. 

Ja, enig! Jeg ble så sint når jeg så den episoden. At det går an å være så barnslig når man er så gammel! Han sa t.o.m. at hun var så uinteressant siden hun snakka om katten sin, for det brydde ikke han seg om. Også synes han at hun så dum ut når hun satt der med hatten sin. Fy f... så slem han var! Argh :bond:

Gjest Herr Heftig
Skrevet
11 minutter siden, Helena83 skrev:

3 minutter siden, FantasDick skrev:

Å Gud, han tørkle-mannen (Justin) var helt gruuuuusom! Klarte nesten ikke se ferdig. Og han som ville ha "Julia" var helt jævlig med hun som han gikk på date med. Spurte om de skulle bade og så stod han der bare, fullt påkledd, mens hun satt i bikini og ble fortalt at han ikke ville på date med henne. 

Haha. Jeg hadde også sykt crush på Julia/Marisha. Helt til jeg fant ut at hun er 11 år eldre enn meg. En tanke som aldri ser ut til å streife deltagerne i serien.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan det går med Madison som var med?

Han er så nydelig og skjønn. Og virker som en utrolig lun og fin fyr.

Anonymkode: baf9e...a04

Skrevet

Hvilken kanal går dette på? Mulig å se på nettet? Hilsen TV-løs/netflixer.

Gjest Herr Heftig
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacuzzi skrev:

Hvilken kanal går dette på? Mulig å se på nettet? Hilsen TV-løs/netflixer.

Det gikk på Bravo, men nå er det kansellert. Det finnes også på internettets lysegrå sider .Ulovlig opplasted, men lovlig streaming for oss, bruk ad-blocker og anti-virus program.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Det gikk på Bravo, men nå er det kansellert. Det finnes også på internettets lysegrå sider .Ulovlig opplasted, men lovlig streaming for oss, bruk ad-blocker og anti-virus program.

Oki, takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...