^me^ Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 hvilke flyselskap liker dere best å fly med når dere flyr langdistanse (fra kontinent til kontinent feks) ? tenker på komfort, plass, service, mat, praktiske løsninger osv.
ramason Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Kommer selvfølgelig helt an på hvor man skal reise. Men ellers så er Emirates Airlines et flyselskap jeg er veldig fornøyd med på alle måter.
reiseglad Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Det kommer an på hvor du skal reise. Østover? Vestover? Sør? Europa eller interkontinentalt? Innen USA? Mitt favorittselskap er vel Thai eller Singapore Airlines østover, har fløyet med SA A380 mellom Singapore og London, veldig bra! Du bør også sjekke seatguru for å finne hvilken flytype som flyr de ulike rutene, for Thai er ikke Thai liksom..... 1
^me^ Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2016 skal til usa i sommer, hvilket flyselskap er best av lufthansa, british airways, united airways og swiss airways? A380 eller Boeing 747-8?
reiseglad Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Jeg holder faktisk en knapp på BA, men det avhenger av hvor skal du reise i USA og hva total reisetid blir. A380 er jo min favoritt hvis du skal velge flight ut fra hvilken flytype som brukes. Unites Airways har jeg bare brukt innenlands i USA, og det var ikke noe å hoppe i taket for. Lufthansa til USA har jeg ikke prøvd.
Kjetil E Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 18 timer siden, ^me^ skrev: skal til usa i sommer, hvilket flyselskap er best av lufthansa, british airways, united airways og swiss airways? A380 eller Boeing 747-8? Vannskelig å si, men Lufthansa er eneste av disse som flyr B747-8. Lufthansa og BA er forsåvidt eneste av disse som flyr A380. Men det jeg ville vektlagt, er ingen mellomlanding i USA, og om mulig bruke et europeisk selskap, ikke amerikansk.
Viking1980 Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 fly hva du vill bare ikke fly med Norwegian.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Icelandair til USA er bra. Anbefales. Anonymkode: 81804...1ae
JHF Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har flydd BA, KLM og Delta til USA. Den viktigste anbefalingen er å unngå mellomlanding i USA på innreise. Tar mye ekstra tid og vet om mange som har mistet videreforbindelsen, selv om de i utgangspunktet skulle ha god tid. Jeg har bare gode erfaringer med KLM og BA, mens Delta prøver jeg å unngå.
Jacuzzi Skrevet 16. mars 2016 #10 Skrevet 16. mars 2016 Fraråder Lufthansa til USA. Jækla trangt og ikke skjerm med filmer i setet foran, bare små fellesskjermer i taket med barnefilmer. I hvert fall på det flyet jeg tok... kanskje jeg var uheldig. Trives på KLM og British Airways
Sparkles Skrevet 16. mars 2016 #11 Skrevet 16. mars 2016 (endret) Av de du nevner har jeg bare prøvd BA, og var egentlig ganske fornøyd. Får testet United i sommer, men har foreløpig null erfaring der så kan ikke si noe ennå. Ellers er KLM/Delta helt OK. Icelandair også ganske greit, så lenge man ikke har noe imot at du må kjøpe mat ombord hvis du skal ha noe, de hadde iallfall ikke inkludert slik de andre har når jeg reiste med dem. Endret 16. mars 2016 av Sparkles
The Kitten Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Den 3/8/2016 at 8.57, ^me^ skrev: hvilke flyselskap liker dere best å fly med når dere flyr langdistanse (fra kontinent til kontinent feks) ? tenker på komfort, plass, service, mat, praktiske løsninger osv. Til USA er jeg veldig fornøyd med KLM. Har flydd med Norwegian til USA også, og var forsåvidt fornyøyd med dem også. Fløy med Air Asia (tror jeg det var() til Thailand og var superfornøyd med dem.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 Anbefaler virkelig IKKE Klm... Anonymkode: c4ea6...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå