AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Siden foreldrene mine har skilt seg, og jeg har en liten hamster å passe på som står hos den ene parten så lurte jeg på. Klarer den seg den uken hvor jeg ikke er der? Den har tilgang til mat, men vannet blir ikke byttet så ofte tror jeg, og at det ikke blir gjort rent i løpet av uken. Anonymkode: ed3b0...fc5
*Mocca* Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Den kan klare seg en helg uten tilsyn i verste fall. Det er sikkert ikke noe problem at din mor eller far passer på at vann blir byttet og mat fylt på den uken du er hos den andre foreldren.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Hamstere uttrykker jo stress og mistrivsel litt mer diskre enn for eks hunder, ville jeg tro, så er kanskje ikke så lett å merke det om den begynner å mistrives. Har den et veldig stort bur? Jeg ser for meg at det må bli en litt kjedelig tilværelse å tilbringe 5 dager i buret alene. Ikke bare fordi den er alene, men også fordi den er i et bur der det er begrenset med plass til å bevege seg på eller få stimulert sansene. Anonymkode: 8acdb...650
kkli Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hamstere uttrykker jo stress og mistrivsel litt mer diskre enn for eks hunder, ville jeg tro, så er kanskje ikke så lett å merke det om den begynner å mistrives. Har den et veldig stort bur? Jeg ser for meg at det må bli en litt kjedelig tilværelse å tilbringe 5 dager i buret alene. Ikke bare fordi den er alene, men også fordi den er i et bur der det er begrenset med plass til å bevege seg på eller få stimulert sansene. Anonymkode: 8acdb...650 Den har Middel størrelse på buret, med to levler og en tube fra øvre etsj og ned. Jeg prøver å få den luftet mest mulig på badet den uken jeg ikke er hos pappa, for jeg ser den er veldig ivrig på å komme seg ut. Har prøvd å gi en et løpe hjul, men den viser lite interesse for å bruke den. Så vet ikke hvilken andre alternativ man kan putte i buret Endret 9. mars 2016 av kkli
*Mocca* Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Alt mulig, dorullholder, rør du kjøper, hjulet kommer etterhvert(bruken av det, det er en ting de bør ha i buret for å få kjøpt fra seg), stener de kan klatre på osv.... Og viktig å rullere på lekene i buret slik at de får variasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Kanskje du kan søke på hamster cages på youtube og bli litt inspirert? Anonymkode: 8acdb...650
kkli Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 8 timer siden, *Mocca* skrev: Alt mulig, dorullholder, rør du kjøper, hjulet kommer etterhvert(bruken av det, det er en ting de bør ha i buret for å få kjøpt fra seg), stener de kan klatre på osv.... Og viktig å rullere på lekene i buret slik at de får variasjon. Okey takk for tipset skal se hva jeg kan få gjort! For den har en tunel, kan Prøve med en dorullholde :))
kkli Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan søke på hamster cages på youtube og bli litt inspirert? Anonymkode: 8acdb...650 Smart, sikker en del der!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Er det noen grunn til at du ikke kan ta den med til faren din når du er der? Anonymkode: 9c2e3...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå