Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du fortalt din vennines/venns samboer at din vennine/venn var utro? 

Engangstilfelle?

Langvarig forhold til elsker?

Flere engangstilfeller?

Planlegger å gå fra til elsker, men venter på bedre anledning, f.eks pga økonomi?

Anonymkode: c18e9...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not your business 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, EvaLena skrev:

Not your business 😊

Spørsmålet er ikke hva jeg skal gjøre, men hva du ville gjort 😄

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er ikke hva jeg skal gjøre, men hva du ville gjort 😄

Hva trur du jeg ville gjort da? 

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke svaret ditt, men måten du svarte på jeg reagerte på.

Men siden du ikke ville sagt noe, hvorfor? 

Skrevet

Det spørs om forholde er på vei til å velte likevel. Sånn ser jeg det da. Hvis man er på vei til å gjøre det slutt så ville jeg ikke vite det, om du skjønner? F. eks. eksen min og jeg hadde masse problemer og gjorde det slutt. Hvis han hadde vært utro i den tiden vi hadde det vanskelig så ville jeg ikke at han skulle sagt det, siden vi hadde nok problemer som det var. Om det var en jeg hadde det superfint med, så ville jeg ha hørt om det. Det hadde vært vondt, men hadde hvertfall ikke levd på en fantasisky...

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke svaret ditt, men måten du svarte på jeg reagerte på.

Men siden du ikke ville sagt noe, hvorfor? 

Jeg ville ikke sagt noe rett og slett fordi det ikke er min business. Hvorfor skal jeg blande meg opp i sånne forhold? Hadde vært annerledes hvis feks en forelder mishandlet barnet sitt, da hadde jeg sagt ifra til den andre.

Utroskap er noe dritt, men ikke noe jeg ville sladret om.

AnonymBruker
Skrevet

Ta eksempelet langvarig forhold da. Hun tror de har det greit, bortsett fra at sexlivet er dødt. Han er ferdig med forholdet men sier ikke noe. Istede har han truffet ny som han planelegger å flytte sammen med så fort økonomien ( for hans del) er god nok til at det er mulig. Forholdet har vart i 1 år ++

Er det virkelig riktig å ikke si noe, selv om det er han som er din venn?

Ved et engangstilfelle ville jeg sagt noe, hadde håpet at det forble et engangstilfelle og at det gikk seg til. Ved flere engangstilfeller er jeg mer usikker.

Hadde det vært min mann det var snakk om ville jeg jo selvfølgelig vist det før han sto med kofferten i hånden og sa ha det bra 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville holdt kjeft pga budbringeren har det med å bli halshugget uansett om de tror en eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du fortalt din vennines/venns samboer at din vennine/venn var utro? 

Engangstilfelle? Nei

Langvarig forhold til elsker? Ja

Flere engangstilfeller? Ja

Planlegger å gå fra til elsker, men venter på bedre anledning, f.eks pga økonomi? Ja

Anonymkode: 1d1db...3d2

Gjest Magnifiq
Skrevet

Jeg hadde nok sagt til min venn/venninne at jeg syns vedkommende burde si noe, og at jeg syns det var vanskelig å vite, og spille et spill overfor vedkommendes mann/dame.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sagt i fra dersom det ikke var et engangstilfelle, men jeg hadde nok valgt å gjøre det anonymt. 

Jeg tenker litt på samme dilemma akkurat nå, siden jeg vet om noen som mest sannsynlig er utro med en kollega. De ene parten har et lite barn, og disse kollegaene har blitt fersket mens de sitter på fanget til hverandre, holder rundt hverandre og den med samboer og barn ble overhørt i det h*n sa til kollegaen at h*n kunne komme på besøk den kvelden fordi partneren var bortreist. Dette fører til mye snakk på arbeidsplassen, men mannen min mener at siden disse to klår på hverandre så åpenlyst og snakker på telefonen mange ganger daglig så er parteren helt sikkert er klar over det. Jeg har lyst til å si noe til den antatt forsmådde partneren, men jeg vet jo ikke annet enn at de er veldig gode "venner" som klemmer, holder rundt og sitter på fanget til hverandre og henger sammen som erteris (noe som er helt uakseptabelt på et arbeidssted spør du meg, og som er noe lederen bør ta tak i. Slikt hører hjemme på privaten) Så jeg kommer nok ikke til å si noe uten noe mer håndfast. 

Anonymkode: 2b5ac...e73

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er utro enten med engangstilfeller eller over lang tid med elskerinne, går nesten aldri fra kona uansett. Han blir i de fleste tilfeller, fordi det er lettest for han. Menn skiller veldig på følelser og sex, og har veldig mye mer styring på det enn kvinner har. Derfor er det nesten alltid sånn at menn kan være utro over lang tid uten en gang å vurdere å gå fra kona. Jeg tror at grunnen er at de ikke gidder, for det krever mye å bryte opp. Og de ønsker ikke alle de problemene det medfører, derfor blir de i ekteskapet i 99 av 100 tilfeller.

Anonymkode: 6ed38...715

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å si noe til partneren.

Er jo mer riktig å si til den som er utro da. Om det skulle komme fram så tror jeg en partner aldri ville klandrer meg for å ha holdt munn. Ikke ville de forventet at jeg sa noe heller,for de aller fleste vet at vennskap betyr å være lojal.

Tvert om tror jeg partnere vil se på en som en person med varierende motiver og sladrete. For en tafatt egenskap!

En venn er det viktigste i livet ditt etter kanskje familie. En dolker dem ikke i ryggen uansett hva de betror en. 

Skrevet

Hvis noen hadde visst at samboeren min var utro uten å si noe til meg/få han til å si det hadde jeg blitt temmelig skuffa. Jeg vil gjerne velge selv om jeg skal være sammen med en som utro eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...