AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Jente 26 år, gjennomsnittlig av utseende, på Tinder. Har vært i Oslo den siste uken og skal være her noen måneder til. Derfor har jeg sittet og sveipet på Tinder. Er ute etter noe seriøst, luker iallefall ut de som i profilteksten antyder til at de IKKE vil noe seriøst. Har en liten profiltekst og flere bilder i forskjellige settinger. Matcher med relativt mange, men 1 av 15 skriver først! Så, jeg har valgt å være proaktiv og tar initiativet. Jeg skriver : - Hei! Kul skjorte! Likte din stil på fjellet! ( han hadde fjellbilde). Hans svar: jo takk! - Jeg er gjerne med å reise jorda rundt. Hvor ville du dratt først? (han hadde spørsmål "vil du reise jorda rundt med meg?" i profilteksten). Ingen svar. -Jeg er ikke den store joggeren, men hva med en gåtur? (spørsmål i profilteksten om "vil du være med på joggetur?"). Svar: hehe kanskje det ja. - Jeg har aldri sittet bakpå en motorsykkel! ( massebilder av han på en motorsykkel). Svar: det er aldri for sent! - Omtrent 10 " hei hvordan går det?" der jeg har fått svar på to. Jeg selv liker ikke den der. Men profilene ga meg ingenting. Jeg har flere eksempler, men gadd ikke å finne de fram..så, hva gjør jeg feil? Ser stadig vekk at gutta på tinder vil at jentene skal ta initiativ, og her prøver jeg. Men ingen svar. De matcher jo med meg. Anonymkode: 77b9d...b13
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 En del menn er som gode gamle biler som må sveives igang og de starter gjerne med mye hosting, harking og fusking Jeg dropper slike kjapt. Det føles så dødt og de virker ikke interessert i det hele tatt. De kan eventuelt vekkes til live om man starter med en frekk kommentar ala "skal vi pule" men da har man brått mista de gode og seriøse mannfolka og man ender opp med en slask som gir faen. Anonymkode: 38c95...f2f 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Du gjør ingenting galt. Dette er slik det er på Tinder. Dette opplever jeg også, og da er det DE som tar initiativ først! Mannfolka skriver altså først, men har ingenting å bidra med i samtalen. Det gidder jeg rett og slett ikke. Jeg bare lar være å svare, når jeg får så tafatte svar tilbake. Det verste er at ofte sender de ny melding noen dager etterpå og lurer på hva som skjer siden jeg ikke svarer. Altså hallo! Hva med å bidra litt selv? Syntes det er kult at du tar initiativ, ikke gi opp Anonymkode: d68bf...9e5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Du har da fått svar på 3 av 4 eksempler. Hva klager du egentlig over? Anonymkode: 6edbd...460 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har da fått svar på 3 av 4 eksempler. Hva klager du egentlig over? Anonymkode: 6edbd...460 Det er vanskelig å holde en samtale med noen som ikke gir tilbake. Hun: bor du i Oslo? Han: ja. :-) Hun: Trives du her? Hva liker du å gjøre på fritiden? Han: Ja, jeg trives. Liker å møte venner. Hun: jadaneidaså....... Osv.... Mange menn er sånn tinder. De skriver først, men gjør ingenting for å holde samtalen i gang. Jeg slutter å skrive, men som en her skriver over, så sender de enda en traurig melding etter noen dager. Jeg er da kvinne, kan være damene er like ille som mennene. Du er tøff som skriver til de, og jeg synes du har fine åpningsreplikker. :-) Anonymkode: 0eed4...219 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Det virker som de fleste ikke er interessert. Enten svarer de ikke, eller så svarer de kort uten oppfølging, som ofte er en høflig avvisning. Jeg tror ikke det har noe med hva du skriver å gjøre, men at det er så enkelt som at de ikke er veldig interessert. Enten fordi de ikke er tiltrukket av deg eller at det er noe med bildene dine eller profilteksten din. Dessverre er det slik at mange menn sveiper til høyre på nesten alle jenter for å maksimere sjansene - og velger de mest attraktive som matcher tilbake. Resten faller på siden eller blir bare reserver for når kl. er 3 lørdag natt. Det virker veldig brutalt, men nå er det jo som kjent slik at menn er mindre selektive og det er jo nettopp derfor kvinner til alle tider har ventet på at menn skal ta initiativ - for å filtrere ut de halvinteresserte. Jeg ville bedt en heterofil kamerat ta en titt på profilen din og være 100% ærlig - om hvordan du fremstår og mennene du velger. Anonymkode: 5e55d...efd 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Jeg syns det virker som du prøver litt for.. hardt? Bra at du tar initiativ, men roe ned med utropstegnene. Du virker kanskje litt for ivrig. Og hvis du først skal gi et kompliment, komplimentere noe som er en mer vedvarende kvalitet ved personen enn en t - skjorte. Kanskje du heller kan skive noe mer som.. Hei, liker smilet ditt Anonymkode: e2cd7...226
Ardenus Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Nå er ikke jeg singel eller har prøvd Tinder, men fra endel erfaring fra chat, så er det vanskelig å få i gang en samtale med kvinnfolka også. Tror du bare må fortsette å sveipe til høyre og kjøre på med samtaler og ikke gi opp, hadde jeg vært singel på tinder, så hadde jeg svart ordentlig, men så er jeg glad i prate med folk også. 1
Okapi Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Har opplevd uttallige ganger at jeg skriver tre setninger, og så får jeg et par stavelser tilbake. Mye "jaha", "skjønner", "du da?", "bare bra", og så videre, og det kommer altså fra kvinner som selv starter samtalene. Fatter ærlig talt ikke hva de vil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå