Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en billig men flink frisør/salong i Oslo som kan anbefales? Jeg har hår til korsryggen men ikke så tykt, hvor mye må jeg regne med at det koster?  Ikke farget håret på 5 år men vil overraske kjæresten denne uken når han kommer hjem fra utlandet, problemet er bare at jeg ikke har veldig god råd heller!  Hjelper frisørene med å finne farge og tone som passer meg eller må jeg vite hva jeg vil ha? 

Anonymkode: 41527...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Auster academy! Der er det jo elever under opplæring som utfører jobben, men de blir veiledet av en lærer. Du forklarer som vanlig hva du ønsker, og før eleven starter må det "godkjennes" av en lærer. Da får du kontroll på hva som skal skje, og læreren snakker også med deg som kunde for å være sikkert på at eleven har forstått hva man ønsker. Du kan også få veiledning om du ønsker det :) Eneste negative som jeg ser det er at de bruker noe lenger tid enn en ferdig utdannet frisør. 

Farge/striping koster fra 750 kr. Jeg har går til over puppene, men veldig tjukt. Betalte 800 kr sist jeg var der. Salongen befinner seg på egertorget. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, bailey skrev:

Jeg har gode erfaringer med Auster academy! Der er det jo elever under opplæring som utfører jobben, men de blir veiledet av en lærer. Du forklarer som vanlig hva du ønsker, og før eleven starter må det "godkjennes" av en lærer. Da får du kontroll på hva som skal skje, og læreren snakker også med deg som kunde for å være sikkert på at eleven har forstått hva man ønsker. Du kan også få veiledning om du ønsker det :) Eneste negative som jeg ser det er at de bruker noe lenger tid enn en ferdig utdannet frisør. 

Farge/striping koster fra 750 kr. Jeg har går til over puppene, men veldig tjukt. Betalte 800 kr sist jeg var der. Salongen befinner seg på egertorget. 

Jeg er ikke ts, men lurer på om du tar noe tilskudd for å få håret til å vokse langt, sunt og sterkt? B vitaminer? Biotin etc?

Har selv langt tjukt hår, men mistet endel pga jernmangel...

Anonymkode: b9208...b7a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men lurer på om du tar noe tilskudd for å få håret til å vokse langt, sunt og sterkt? B vitaminer? Biotin etc?

Har selv langt tjukt hår, men mistet endel pga jernmangel...

Jeg er generelt alt for dårlig til å ta vare på håret mitt :sjenert: Jeg har lenge farget håret hjemme, kurer det sjeldent, glemmer av varmebeskyttende og retter det ofte ut. Jeg klipper håret maks et par ganger i året... Eneste jeg gjør "riktig" er å bruke gode produkter og hårolje... Så jeg har dessverre ingen tips å komme med. Jeg har tykt hår fra naturens side og har veldig slitesterkt hår.

Jeg mistet dog mye hår for noen år siden, ca 1/3 av det jeg hadde. Men det var nok pga stress/sorg. Men det har heldigvis vokst ut igjen :)

Men om du mangler jern eller vitaminer så kan det jo være greit å ta tilskudd. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, bailey skrev:

Jeg er generelt alt for dårlig til å ta vare på håret mitt :sjenert: Jeg har lenge farget håret hjemme, kurer det sjeldent, glemmer av varmebeskyttende og retter det ofte ut. Jeg klipper håret maks et par ganger i året... Eneste jeg gjør "riktig" er å bruke gode produkter og hårolje... Så jeg har dessverre ingen tips å komme med. Jeg har tykt hår fra naturens side og har veldig slitesterkt hår.

Jeg mistet dog mye hår for noen år siden, ca 1/3 av det jeg hadde. Men det var nok pga stress/sorg. Men det har heldigvis vokst ut igjen :)

Men om du mangler jern eller vitaminer så kan det jo være greit å ta tilskudd. 

Takk for svar! :)Ja, jeg tar jern tabletter nå, har også alltid hatt det tjukke vakre lange håret ( mange spurte me hva jeg bruker av sjampo etc ), men så mistet je så mye for ca ett år siden pga anemi ( veldig lavt jernlager...), men ser at det kommer for fullt igjen nå, ønske bare at det skal vokse fort å bli like langt som det alltid har vært. Tar B vitaminer også nå. Hvilke produkter bruker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...