Gjest MissJoker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 (endret) . Endret 7. mars 2016 av MissJoker
Xavana Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Det første man gjør er å kondolere (snålt ord, men du kan like gjerne venne deg til det :-) Så kan du spørre om det er noe du kan gjøre for henne, om hun vil ha selskap av deg, om hun vil snakke om den avdøde. Jeg synes ofte det har hjulpet, for når jeg snakker om en person jeg har mistet, så kommer jeg alltid på så mange gode minner :-) Hovedsaken er at hun vet at du er der for henne og at hun kan be deg om hva som helst.
super-s Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 (endret) "Kondolerer. Vit at jeg er her for deg hvis du trenger noen å snakke med" Edit: Du kan også sende melding innimellom og spørre hvordan det går, så hun vet at du tenker på henne. Endret 7. mars 2016 av super-s
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 "Kondolerer. Så forferdelig trist. Om du vil prate så er jeg her for deg <3" Noe sånt kanskje? Anonymkode: 58381...53e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 "Kondolerer <3 Si fra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg <3" Anonymkode: ab985...0aa
langbein86 Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Du kan jo si noe alla; kondolerer, det var veldig trist å høre. Håper dere i familien er sammen nå og at du vet jeg alltid er her om du trenger å prate. Tenker på deg/dere (alt etter du kjenner familien hennes)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Kondolerer. Så forferdelig trist. Om du vil prate så er jeg her for deg <3" Noe sånt kanskje? Anonymkode: 58381...53e Synes dette var det beste forslaget Anonymkode: 5e31e...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå