Gjest gjest! Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette... Det lukter alltid veldig vondt av min kjærstes penis! Selv om det bare er en liten stund siden han dusjet lukter det skikkelig "kukost", eller noe i den duren.. Synes nesten det lukter sånn det kan gjøre av meg når jeg ikke har dusjet på veldig lenge, bare mye sterkere... Jeg skjønner ikke dette... Jeg vet at han ikke har kjønnsykdommer for jeg er hans første og eneste, og jeg har akkurat testet meg. Dette ødelegger en del av sexlivet vårt, oralsex frister ikke så veldig mye når det lukter så mye hele tiden. Jeg har ikke opplevd dette med noen av de andre jeg har vært sammen med! Bare hvis de ikke har vasket seg på lenge... Ikke vet jeg hvordan jeg skal få sagt det til han heller... Noen som vet hva det kan være?
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 Det kan jo være at han ikke vasker utstyret sitt selv om han dusjer,.... Kjøp en intimsåpe og dusj sammen med han, kanskje problemet løser seg da.
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Det kan jo være at han ikke vasker utstyret sitt selv om han dusjer' date='.... Kjøp en intimsåpe og dusj sammen med han, kanskje problemet løser seg da. [/quote'] Jepp! Gjør det!
Gjest Madden Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Har ofte opplevd at menn ikke reflekterer særlig over at det finnes noe som heter intimsåpe! Har alltid måttet oppdra mine kjærester med slike innkjøp! Kan være som Clea sier...så jeg hadde også handlet intimsåpe sammen med ham..og vist ham hvordan han skal gjøre det..
Gjest gjest! Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har jo sett han dusje (og dusjet sammen med han)og det virker iallefall som om han er flink til å vaske seg der også... Det jeg synes er rart er at det ikke virker som om han bryr seg noe om at det lukter... merkerlig, han er veldig renslig ellers. Og det står intimsåpe i dusjen, og han vet at jeg bruker det.... tror jeg da iallefall... Kanskje jeg kan si noe sånt som "vet du hva jeg hørte i dag eller?? Jeg hørte at gutter også burde bruke intimsåpe like mye som jenter..." vet ikke jeg.. det høres kanskje bare teit ut?
Suzy Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 ... eller bare være ærlig... "Jeg har så lyst til å suge deg, men for å være helt ærlig lukter det rart av p****n din, så jeg klarer ikke. Hva kan det skyldes tror du?" Vil da tro at enhver fyr vil glemme fornærmelsen ved at du sier det lukter, når du vifter med at du ønsker å gi ham oralsex... Ta det vonde med det gode
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #8 Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor skal gutter bruke intimsåpe? deres henger jo på "utsiden" - holder det ikke med vanlig såpe da=?
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 Under forhuden sammler det seg mye rart
Gjest Virvel Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 Det man putter inn i munnen kommer ikke bare ut igjen i form av tiss og bæsj. Sterkt krydret mat f.eks. setter smak på kroppsvæskene... Det gjelder både kvinner og menn. Frukt (og særlig sitrusfrukter, har jeg hørt) skal hjelpe.
Gjest Lady-M Skrevet 22. oktober 2004 #11 Skrevet 22. oktober 2004 Dette synes jeg høres rart ut. Man må jo vaske seg overalt! På undersiden av penishodet sitter det små talgkjertler og når det ikke blir rengjort her, hoper det seg opp til det man kan kalle "kukost". Det er jo bare å trekke tilbake forhuden og vaske seg med intimsåpe hver dag. Hvis det lukter vondt av den og man er frisk og rask, kommer det kun av urenslighet. Jeg fortalte om denne posten til kjærsten, og han ble like forundret som meg... Du må jo si ifra om dette, uansett hvor fornærmet han kan bli...
Gjest Virvar Skrevet 22. oktober 2004 #12 Skrevet 22. oktober 2004 Tips også om at det er lurt å spyle den etter tissing. Gammel urin lukter. Hva med en soppkur? Kanskje derfor det lukter?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. oktober 2004 #13 Skrevet 22. oktober 2004 Hvorfor skal gutter bruke intimsåpe? deres henger jo på "utsiden" - holder det ikke med vanlig såpe da=? Øh - jeg håper virkelig ikke at noen vasker seg med intimsåpe INNVENDIG - det dreper jo alt som heter bakterieflora og ph-balanse! Man vasker det som "henger utenpå" når man er jente også. Mener det til og med stod i naturfagsboka vår under "forplantningslære" at man aldri skal dusje skjeden innvendig, fordi man forstyrrer slimhinnene. Underlivsvask med vanlig såpe anbefales heller ikke for gutter - lillemann kan bli tørr, sår og veldig mottagelig for ting som sopp. Men forresten: Det kan hende at det ikke er selve penis som lukter, det kan være pungen eller rompesprekken, han må være kjempenøye der også! Kanskje en runde med høvelen ville hjelpe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå