AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Jeg er nysgjerrig. Like ved der jeg bor er det et ganske stort friområde. Er regulert som dette i kommunen. Det er brygge og båthus der som noen eier. Nå har eier av bryggen satt opp hekk ved enden av denne "sletta". Er det egentlig lov? Blir jo som at det er hans private hage da? Anonymkode: 8ba76...acd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Spør kommunen dette her er for komplisert for oss som ikke kjenner området og lokale forhold å svare deg på. Vi er ikke synske her inne. Anonymkode: 4504c...202
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør kommunen dette her er for komplisert for oss som ikke kjenner området og lokale forhold å svare deg på. Vi er ikke synske her inne. Anonymkode: 4504c...202 Og jeg som trodde alle på KG var det. #skuffa Var mer om det var et eksisterende reglement som sa noe om dette. Altså generelt. Da gjør det sannsynligvis ikke det ut i fra svaret du gir.. Jeg er ikke der at jeg kontakter kommunen pga. Mer nysgjerrighet. Takk for god hjelp Anonymkode: 8ba76...acd
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Sannsynligvis ikke lov. Anonymkode: 93d27...16f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Om det er regulert til friområde så skal det være offentlig og naboen har ikke lov å sette opp hekk som privatiserer området. Anonymkode: 98898...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå