Gjest Butterflygirl Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Har nettopp bestilt fra www.blushedcosmetics.co.uk. Alt gikk greit. Tror ikke det ble noe fraktkostnader. Bestilte for 9£, og det var summen av varene jeg bestilte. Så ikke noe frakt der nei. Bestilte en del bourjois produkter. Så venter og ser.
Gjest Jalileh Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Men de hadde veldig dårlig utvalg fra denne siden :o
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Fine priser, men utvalget var ikke det helt store. Ser nok ut til at du må betale frakt og desverre. Postage At Blushed we believe that you should only pay the exact cost of the postage. Every Item has been weighed so as you add more items the cost of shipping increases accordingly
Gjest Butterfly ik logget Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Javel. Men da jeg bestilte så stod prisen der hele tiden, gjennom hver side og til slutt på betalingssiden der hvor jeg oppgir kortnr. Prisen var summen av varene jeg kjøpte, ikke noe mer. De kan heller ikke bare trekke penger fra meg uten at beløpet står der og uten at jeg er informert om det. De trekker bare det det står. Kanskje har de lagt til frakt per gjenstand i salgsprisen. Ja, de har kanskje dårlig utvalg. For noen. Men andre liker det kanskje. Denne tråden var ment for de som kanskje vurdere og bestille. Jeg ville dele min erfaring.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Har du fått varene? Ble det lagt til noe ekstra frakt?
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Det blir tillagt fraktkostnader her, det er det ingen tvil om. Du har nok ikke sett godt nok etter når du bestilte. Jeg testet en bestilling på £6 og de la til £4 i shipping.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg testet også en bestilling på £24 og da la de til £21 i shipping (!!), så fraktkostnadene er nesten like mye som bestillingsprisen enten du bestiller lite eller mye. Stay away!
Gjest Butterflygirl Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 Ja. Varene har ankommet Norge. Får de imorra. De kom egentlig til Norge dagen etter at jeg bestilte. Men den måtte gjennom tollen og sånt så det tok ei uke før det kom til postkontoret mitt. :evil: Bestillingen min kom på 9£ og jeg sjekket banken, og der ble jeg trukket for litt over 100kr, så det stemmer nok. Så jeg skjønner ikke åssen det ble så mye frakt på dere. På bestillingen min, der hvor det stod shipping costs, så var det blank. Når de allerede har trukket penger fra kontoen min, så kan ikke bare trekker mer. Kan de det? Jeg kan sjekke en gang til, og gi tilbakemelding når jeg henter pakken imorra.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 Nei, dersom det står 0 på shipping cost, har du nok vært svinheldig! De kan ikke trekke deg for noe som ikke står på fakturaen! Dette går nok bra.
Gjest Butterflygirl Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg sjekket siden igjen og prøvde å bestille. Så nå at det ble lagt til frakt. Frakten starter på ca 50 kr. Oj, da var jeg ganske heldig da. Kan det være at jeg brukte opera lesern istedet? for jeg hadde problemer med å legge til varer i handlekurven ved å bruke opera. nå bruker jeg IE. Har det noe med det å gjøre da? Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå