AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #41 Del Skrevet 30. mai 2016 1. Var 16 år og lærekjørte med pappa. Kjørte på en svært smal vei, og det kom en bil jeg måtte rygge for. Ble en liten ripe langs siden av bilen, jeg var sønderknust og skulle aldri kjøre bil igjen. Heldigvis "presset" han meg til det, og jeg har lappen den dag i dag. Gjorde ikke noe med ripen, i og med at bilen var gammel. 2. Hadde hatt lappen noen uker og kjørte fornøyd avgårde til ei som skulle fikse neglene mine. Parkerte med snuten mot en vegg. Da jeg var ferdig og skulle hjem igjen stod det en annen bil bak meg som gjorde det vanskelig (dog ikke umulig) å snu. En som hadde parkert ved siden av måtte flytte bilen sin for at jeg skulle komme ut, så jeg følte jeg hadde dårlig tid og stresset noe voldsomt. Greide da å komme borti bilen som stod bak meg, og fikk totalt panikk. Gikk ut og sjekket for riper, men så ingenting og kjørte videre. Parkerte så nede i veien og gikk tilbake for å sjekke igjen, uten å finne noe. Noen timer senere poppet det opp en melding på facebook fra "negledamen", som selvfølgelig hadde hørt at jeg kom borti bilen. Ripen var så liten at man måtte koste vekk regndråper for å se den, men den var der. Skrev skademelding, og gikk over et halvt år før vi høre noe. Trodde dermed skaden var så minimal at det ikke trengtes å gjøre noe. Den kom dog på hele 17.000 kr :o Hadde heldigvis forsikring som tok alt. Etter dette har det *bank i bordet* ikke skjedd noe mer, og jeg har hatt lappen i noen år. Men skammer meg noe forferdelig og angrer på at jeg ikke bare sa ifra i begynnelsen. Panikken tok rett og slett helt overhånd den gangen. Hadde nok gjort det annerledes i dag. Anonymkode: 609dd...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå