AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #21 Skrevet 7. mars 2016 Gjort det mye jeg også! Kjempeekkelt, fordi man får så panikk av det. Eksen min var jeg sammen med i tre år, han hørte meg aldri fise med vilje eller dagtid. Kun om natten da jeg blant annet våknet en gang og trodde det var torden, jeg bare "Hva var det???????" og han lo så han skrek, for det var jeg som hadde prompa. Han hadde hatt foten oppå rumpa mi, jeg sov naken på siden. Mye flesk på skinka som lufta skulle gjennom da, så det ble en ekstrem braker Anonymkode: dda97...bae 5
Pixxie Skrevet 7. mars 2016 #22 Skrevet 7. mars 2016 Hahaha jeg ler!! (Og har opplevd det selv!) Så utrolig morsomt promping kan være i den rette situasjonen☺️ 2
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #23 Skrevet 8. mars 2016 Alle promper i søvne. Er det noe å bry seg om, da?
ClosedParadise Skrevet 8. mars 2016 #24 Skrevet 8. mars 2016 Gjort det selv. Første natt med nåværende kjæreste(ja). våkna idet jeg prompa, og selvfølgelig hørte han det. Får stadig høre; ja du feis jo på låret mitt første natten vi sov sammen supert førsteintrykk 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #25 Skrevet 8. mars 2016 Han våkna sikkert av prompen og i ørska trodde han at han fikk en sms eller noe. Siden han sjekket mobilen, liksom. Vi får satse på det. Anonymkode: a16f6...06f 3
draug 75 Skrevet 8. mars 2016 #26 Skrevet 8. mars 2016 ... ta det litt med ro. Max at han ler litt, men det er ikke noe som stikker dypt, at han vil forakte deg eller noe. Alle mennesker fiser, og vi menn vet det. 1
bopera Skrevet 8. mars 2016 #27 Skrevet 8. mars 2016 Hahaha! Gøy med prompehistorier! TS, som du har skjønt på alle historiene, så er dette noe som skjer de fleste. Og de fleste menn tenker ikke noe videre over det. Så bare slapp av! Han ler kanskje litt, men jeg har aldri opplevd at en gutt/mann forsvinner pga. en liten fis. Og gjør han det, så er det hans problem, ikke ditt! Jeg har en del matallergier, og på en av min og samboerens første dater(fjerde eller femte, tror jeg), var jeg uheldig og fikk i meg melk. Magen min ble så oppblåst og vond, at jeg nesten ikke klarte å konsentrere meg. Etter middagen skulle vi gå en liten tur sammen, og det var mørkt, stjerneklart og veeeldig romantisk. Plutselig tar han tak i meg, drar meg inntil seg for å kysse meg, men den brå bevegelsen førte til at jeg mistet all kontroll over det store trykket, som hadde bygd seg opp inni meg. I det leppene våre møtes, slipper jeg en skikkelig brakpromp! En sånn høylytt, buldrende en, som blir lysere på slutten. Min kjære spruter ut i latter, der vi står i tett omfavnelse, ansiktene 1 cm fra hverandre, og min fis melder sitt nærvær med både lyd og lukt. Jeg trodde jeg skulle dø!! Jeg fikk tårer i øynene, og tenkte "jaja, det var hyggelig så lenge det varte". Men når mannen ser at jeg er på randen til å gråte av jeg er flau, så gjorde han noe som var veldig romantisk, på en litt ekkel måte. Han tydeligvis slipper en fis han har gått og bært på, og sa "Sånn! Da har vi begge gjort det. Så har vi brutt den barrieren.". Og mange år senere er vi fortsatt sammen 9
Fiberhusk Skrevet 8. mars 2016 #29 Skrevet 8. mars 2016 Her i huset mobber vi hverandre for å prompe i søvne. På vennskapelig vis, da. Begynte med at jeg gjorde narr av meg selv etter å ha våknet av min egen braker.... Gjør det, da vel. Se hva han sier. Kanskje dere kan le av det sammen.
Gakkepus Skrevet 8. mars 2016 #30 Skrevet 8. mars 2016 Hahah, takk for en god latter! Helt klart er det naturlig, men det som er naturlig, er ikke nødvendigvis komfortabelt alle situasjoner. Når det er sagt, har våknet av min egen promp mange ganger, stivnet til og håpet på at forloveden ikke hørte det, men som regel, har han og våknet av det ....
makkapakka Skrevet 8. mars 2016 #31 Skrevet 8. mars 2016 jeg skulle bare lirke ut en lydløs da jeg var i syden med ny kjæreste, dessverre så kom det en brakfis fra helvete, og siden det bare var laken som dyne var ikke dyna noe lyddemper heller. Det kom bare en kommentar fra han som lå ved siden av: var det salutten? og han var av antifis sorten av person, altså aldri om du hører noe som helst om promp hverken i tale eller fra baken hans. Dette er jo sirka hundre år siden, men jeg er flau ennå så jeg skjønner deg godt. Du får se om du får noen kommentar fra han. Vanligvis gjør du ikke det. 2
Kristiansand123 Skrevet 9. mars 2016 #32 Skrevet 9. mars 2016 Den 07.03.2016 at 19.00, AnonymBruker skrev: Husk at det er bedre å slippe en fis, enn å sprekke en tarm Anonymkode: cc1dc...2d1 Går det an??
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #33 Skrevet 9. mars 2016 Den 8. mars 2016 at 11.40, bopera skrev: Hahaha! Gøy med prompehistorier! TS, som du har skjønt på alle historiene, så er dette noe som skjer de fleste. Og de fleste menn tenker ikke noe videre over det. Så bare slapp av! Han ler kanskje litt, men jeg har aldri opplevd at en gutt/mann forsvinner pga. en liten fis. Og gjør han det, så er det hans problem, ikke ditt! Jeg har en del matallergier, og på en av min og samboerens første dater(fjerde eller femte, tror jeg), var jeg uheldig og fikk i meg melk. Magen min ble så oppblåst og vond, at jeg nesten ikke klarte å konsentrere meg. Etter middagen skulle vi gå en liten tur sammen, og det var mørkt, stjerneklart og veeeldig romantisk. Plutselig tar han tak i meg, drar meg inntil seg for å kysse meg, men den brå bevegelsen førte til at jeg mistet all kontroll over det store trykket, som hadde bygd seg opp inni meg. I det leppene våre møtes, slipper jeg en skikkelig brakpromp! En sånn høylytt, buldrende en, som blir lysere på slutten. Min kjære spruter ut i latter, der vi står i tett omfavnelse, ansiktene 1 cm fra hverandre, og min fis melder sitt nærvær med både lyd og lukt. Jeg trodde jeg skulle dø!! Jeg fikk tårer i øynene, og tenkte "jaja, det var hyggelig så lenge det varte". Men når mannen ser at jeg er på randen til å gråte av jeg er flau, så gjorde han noe som var veldig romantisk, på en litt ekkel måte. Han tydeligvis slipper en fis han har gått og bært på, og sa "Sånn! Da har vi begge gjort det. Så har vi brutt den barrieren.". Og mange år senere er vi fortsatt sammen Hahaha, jeg dør! Vet akkurat hva du mener, det høres ut som en litt fislete trompetlyd Anonymkode: c1e86...fc6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #34 Skrevet 10. mars 2016 Så lenge man ikke promper med vilje for å plage eller være morsom på andres bekostning så synes jeg det er helt greit Anonymkode: 134d6...c9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå