Gå til innhold

Prompa i senga!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å date en fyr, og det går veldig bra. Han sov hos meg i natt, og jeg våkna midt på natta av at jeg prompa SKIKKELIG høyt!!!

Jeg frøs til og ba til gud om at han sov, men etter noen sekunder snudde han seg og sjekka mobilen. Jeg latet som jeg sov, var så flau! Han stakk på jobb i dag tidlig før jeg sto opp....

Klarer ikke glemme det her, jeg skjeeems 

Anonymkode: 46d69...ffa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? 

• Liker 4
Skrevet

naturen går sin gang og ingen bryr seg :)

da slipper han å stresse over når han fyrer løs i søvne i hvert fall!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Når man har luft i magen så må man slippe den ut, ellers vil du få magesmerter

Hvis han bryr seg om noe slikt så er han ikke helt god ;P

Anonymkode: efd41...7ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha....det er vel ingenting som er mer normalt enn å slippe en fis :fnise: Men, tidspunket kan jo diskuteres, og da mener jeg at dere er på date-nivå og ikke samboere. Men, for etablerte forhold er dette helt normalt ;) 

Anonymkode: cc1dc...2d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går nok bra, med mindre det var han der "hun brukte doen min som toalett"-fyren. Da vil det straks komme en tråd om det her inne. 

Anonymkode: d91ba...956

• Liker 25
Skrevet

Du prompa nok den natta du også. Det er faktisk normalt.

Skjønner ikke at du kan reagere på det jeg da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Du prompa nok den natta du også. Det er faktisk normalt.

Skjønner ikke at du kan reagere på det jeg da

Nå var det jo JEG som prompa da, og jeg er flau over meg selv! Leste du litt fort? 

Til dere andre: TAKK! Fikk litt panikkangst av dette her, men vet jo at det er helt normalt...

TS

• Liker 9
Gjest Klopp
Skrevet

Verre med de lydløse som stinker :O 

Haha men seriøst ingen bryr seg om det. Gjør han det så er han vel ikke noe å samle på likevel. Da er han bare fisefin som ikke tåler noe.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det jo JEG som prompa da, og jeg er flau over meg selv! Leste du litt fort? 

Til dere andre: TAKK! Fikk litt panikkangst av dette her, men vet jo at det er helt normalt...

TS

Ja, jeg leste litt fort. Tviler på at han brydde seg om det og du kan la være å tenke på det 😊

Skulle han si noe om det, så fleip det bort med at "det må jo ut ellers sprekker jeg "

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er bedre å slippe en fis, enn å sprekke en tarm ;) 

Anonymkode: cc1dc...2d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme det, alle promper. Litt flaut første gangen men seriøst, who cares. Er ikke som du hadde brydd deg så mye om han slapp en braker i søvne, man kan jo ikke kontrollere det.

Anonymkode: 4cc5f...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Been there done that. :P Følelsen av at man stivner, får panikk, hjertet dunker fort og høyt og man prøver for harde livet å late som man sover, noe som garantert høres falskt ut. Man tør ikke sovne igjen, og tiden går saaakte før sidemannen ser ut til å ha sovnet og man kan slappe av igjen. Heldigvis føles alt litt bedre neste morgen. Men bare litt.

Anonymkode: 4db25...7af

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det samme en av de første nettene med kjæresten. Lå i en 90 cm seng og slapp DEN brakeren.. Jeg lata som jeg sov, og håpte han ikke hadde fått det med seg! Gikk ca to sekunder før han begynte å riste av innestengt latter. Haha! Han lo så han grein:fart2::skratte:dritflaut, men det er blitt en god historie utav det ihvertfall! Hvis han er noe å spare på så går dette helt fin ts:fnise:

Anonymkode: 96334...199

• Liker 13
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, tror ikke han bryr seg, og hvis han er smart så vet han at han ikke burde ta det opp uansett, så du er sikkert trygg, men skjønner godt at det var flaut :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på date en gang og var kjempenervøs.Måtte drikke litt vin før jeg gikk for å treffe han.Da han kom var han mye penere enn jeg hadde trodd og det gjorde meg bare enda mer nervøs.Utover kvelden prøvde jeg å dempe nervøsiteten med å drikke mer. Etterhvert fikk jeg latterkick og klarte til slutt ikke å ta meg sammen lengre,måtte bare le av alt han sa.SAmtidig kjente jeg at jeg brygget på en skikkelig braker av en promp.Og så midt under en samtale bryter jeg ut i latter samtidig som brakfisen slipper ut.

Han bare stirret på meg mens stemningen ble mer og mer rar.Haha..Men jaggu ville han ikke treffe meg igjen.Så moralen er: Drit i fisen.De fleste menn tar ikke det så tungt!

Anonymkode: addb7...ba6

• Liker 3
Gjest Splitterpine
Skrevet (endret)

:fart2: det må jo ut :fnise:

Endret av Splitterpine
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Har gjort det samme flere ganger..  har ikke blitt dumpa pga det heldigvis. Men vet hvor sykt kjipt det er når man våkner av sin egen fis i full panikk og man kan faktisk HØRE sitt eget hjerte dunke i panikk..:fnise: og når man vet innerst inne at han har hørt det, men later som ingenting:P han jeg dater nå prompa heldigvis i søvne i helgen, hørte at han våknet av det, men jeg latet som ingenting:P

Anonymkode: 8b24f...aae

Skrevet

Haha. Opplevde noe lignende en gang. Lå i en seng med daten min. Ei enkeltseng med en dyne. Også våkner jeg av en promp og daten som grynter noe. Problemet her var/er at jeg ikke aner om det var meg eller han som prompet 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...