Gå til innhold

Forskjell på dame og herremodell (sko)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det stor forskjell på dame og herremodeller? Kikker på sneakers og jeg synes herremodellene er finere. De har min størrelse for jeg bruker 41. Skal kjøpe på nett, så har ikke mulighet til å se de IRL før jeg kjøper de lissom. Kommer det til å synes at jeg går med herremodellen? Er snakk om disse skoene https://www.zalando.no/herresko-sneakers-hoy/supra/

Anonymkode: afc02...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt herresko før, men har gått en 0,5-1 strl.

Skrevet

Snes gd d kan kjøpe de.

Skrevet
4 minutter siden, Berit skrev:

Snes gd d kan kjøpe de.

Ble det litt ordlistetrøbbel? :fnise: (kunne godt vært meg som skrev det her) 

Jeg har kjøpt herremodeller i noen liknende sko før, annet enn at jeg måtte ned i størrelse merket jeg ikke forskjell :) Synes oftest herremodellene er finere, i de fleste sko. 

Skrevet
1 time siden, Fiberhusk skrev:

Ble det litt ordlistetrøbbel? :fnise: (kunne godt vært meg som skrev det her) 

Jeg har kjøpt herremodeller i noen liknende sko før, annet enn at jeg måtte ned i størrelse merket jeg ikke forskjell :) Synes oftest herremodellene er finere, i de fleste sko. 

Ha, ha, jeg mente å skrive: "Synes godt du kan kjøpe dem". Har problemer med at tastaturet ikke alltid virker på hver bokstav. Irriterende.

Så lenge man liker godt skoene, spiller det ikke noen rolle om det er dame eller herre modell.

AnonymBruker
Skrevet
Den Monday, March 07, 2016 at 17.51, AnonymBruker skrev:

Er det stor forskjell på dame og herremodeller? Kikker på sneakers og jeg synes herremodellene er finere. De har min størrelse for jeg bruker 41. Skal kjøpe på nett, så har ikke mulighet til å se de IRL før jeg kjøper de lissom. Kommer det til å synes at jeg går med herremodellen? Er snakk om disse skoene https://www.zalando.no/herresko-sneakers-hoy/supra/

Anonymkode: afc02...860

Herremodeller er bredere og beregnet for en tyngre person enn damemodeller. 

Anonymkode: 13c47...b7d

Skrevet

Noen ganger går det kun på størrelse og fargevalg, mens andre ganger er de bygget på forskjellig lest. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Berit skrev:

Ha, ha, jeg mente å skrive: "Synes godt du kan kjøpe dem". Har problemer med at tastaturet ikke alltid virker på hver bokstav. Irriterende.

Så lenge man liker godt skoene, spiller det ikke noen rolle om det er dame eller herre modell.

En fordel å lese hva man har skrevet før man poster, da? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fordel å lese hva man har skrevet før man poster, da? 

Ja, absolutt. Pleier det, men denne gangen var jeg for snar. Skal skjerpe meg.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Jeg kjøper damesko og herresko omhverandre og har aldrig opplevd problemer,str 41 er str 41 uansett dame eller herre,nå skal det sies at jeg har veldig smale føtter så det er kanskje derfor,men føler ikke det er forskjell på bredde på dame og herre

Endret av lipgloss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...