Gå til innhold

Supriseparty!!! - - - Hjelp....

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Hei!

Til lørdag skal jeg ha supriseparty for kjærsten min med halloween som tema. :-) Problemet mitt er hva jeg skal kle ut han og meg selv som. Jeg trenger tips! Det som gjør det hele veldig vanskelig er at jeg er student og har veeeeldig lite penger, og har desverre ikke så mye tid å lete rundt etter kostymer til oss. :-? Jeg har tenkt litt på å kle ut han som en gammel gresk gud eller noe sånt. Da kan jeg jo bare slenge et hvitt laken over skulderen hans, feste det med et tau rundt livet og lage en slags krans han kan ha på hodet. Men hva i alledager skal jeg kle meg ut som?? Det hadde vært veldig kult om vi kunne matchet hverandre også... :-?

Har dere tips til hvordan jeg kan pynte huset? Jeg tenkte jeg skulle bruke sorte laken som duker, spre gule blader over, og ha masse telys i hele huset. I tillegg får jeg tak i billige girlandere, spindelvev og andre halloween effekter på toys r us og nille. Jeg skal lage isbiter med plastedderkopper i som jeg skal bruke i en stor punsj, alt potetgull og godteri går stort sett i sort og gult/orange. Noen andre som har noen gode ideer? Noen som vet hvor jeg kan få tak i billige sorte laken eller stoff?

Jeg blir kjempetakknemlig for alle tips!

:-)

Pam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du akn også kle deg i toga! Vruk tilsvarende, ta et gullbelte eller av kunstig eføy eller noe, og ha rundt livet. Armringer og "eksotisk" sminke og du blir reneste Kleopatra.

IKEA har også halloweenpynt i år - og sikkert også billig stoff.

Skrevet

Siden det er halloween er det vel meningen at du skal ha et SKUMMELT kostyme. Du kan jo gjøre det så enkelt som et hvitt laken påtegnet noen edderkopper/edderkoppnett, hull til øyne etc... Evt. sort stoff svøpt rundt kroppen, og en skummel maske fra leketøybutikk, det bør ikke koste all verden... Evt. kan du jo sminke deg litt skummelt istedenfor maske, hvitt ansikt med sort sminke, noen bloddråper og kanskje et sår, sorte negler... Bruk fantasien!!

Billige stoffer kan du få tak i i innvandrerstoffbutikkene på Grønland...

Et annet tips jeg har brukt til mine unger (funker sikkert bra for store også!) er oransje gele (appelsinsmak) med godt vaskede plastedderkopper og andre skumle insekter i... Ser skrekkelig ut!!

:hakeslepp:

Gjest Pamella (ikke innlogget)
Skrevet

I USA har de ikke bare skumle kostymer til halloween da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...