fjärill Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Jeg hadde en SA den 30.januar., da jeg var 8+6. Hadde småblødninger en uke för sa og kraftige blødninger frem til fredag 26 februar. Nå (11 dager senere) har jeg litt smerter I magen som påminner om eggløsning men har ikke vanlige symptomer som ökt utflod osv. . Kan det være EL som er pågang nå uansett? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Det rir meget sannsynlig EL. tok du ultralyd etter SA, for å se at alt var ute? Kraftig blødning i fire uker er lenge... Anonymkode: 1a0aa...18f
fjärill Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det rir meget sannsynlig EL. tok du ultralyd etter SA, for å se at alt var ute? Kraftig blødning i fire uker er lenge... Anonymkode: 1a0aa...18f Takk for svar! Ja jeg fikk ul samme kveld. Og to dager för jeg sluttet å blö. Da hadde jeg rester enda men regner med alt er ute siden jeg plutselig momentant sluttet å blö en dag... (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå