AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Del Skrevet 7. mars 2016 Hva er de mest irriterende vanene eller sidene til din partner/venn/romkamerat/familiemedlem og hva tror du folk synes er irriterende med deg? Anonymkode: 435ce...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Del Skrevet 7. mars 2016 Klassevenninne1: vanvittig høylydt smatting. Hun slafser med åpen kjeft og tar heller ikke til seg kritikk av dette. klassevenninne2: avbryter meg og andre midt i setninger for å si ett eller annet. Ofte fordi hun ikke skal glemme det hun tenker på. Mamma: klarer ikke å være seg selv når hun er med samboeren. Setter i gang et slags skuespill. meg selv: har en tendens til å avlyse planer (i god tid, men likevel..) jeg gjør dette i kanskje 1 av 5 tilfeller. Grunnen tror jeg er en veldig veldig mild sosial angst. I de fleste tilfellene overser jeg angsten, men noen ganger holder jeg meg hjemme. Anonymkode: 77716...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Del Skrevet 7. mars 2016 Svigerforeldrene mine har for vane å komme og gå som de vil hos oss - uten å gi beskjed på forhånd eller ringe på. Plutselig står de midt på stuegulvet, når som helst på dagen. Mamma ringer svært ofte midt i stell/leggetiden til barna, hun vet at jeg er opptatt da men ringer likevel. Anonymkode: 69b3b...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå