AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Sendte telefonen min til reparasjon av frontkameraet for to uker siden. Nå maser de om passordet og mener de ikke kan reparere uten dette. Gir ingen mening i mitt hode - noen med peil? Anonymkode: 7f0dd...60c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Nei. De trenger ikke passord for å bytte deler på telefonen. Anonymkode: 61347...c49
Gjest Kim Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sendte telefonen min til reparasjon av frontkameraet for to uker siden. Nå maser de om passordet og mener de ikke kan reparere uten dette. Gir ingen mening i mitt hode - noen med peil? Anonymkode: 7f0dd...60c Mmmm skeptisk... Ikke at jeg kan reparere telefoner, men jeg kan ikke skjønne hvorfor de skulle trenge passordet ditt. De trenger kanskje at du åpner telefonen og bekrefter at det nye kameraet de har installert fungerer, men utover det, så høres det litt shady ut.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 5 minutter siden, Kim skrev: Mmmm skeptisk... Ikke at jeg kan reparere telefoner, men jeg kan ikke skjønne hvorfor de skulle trenge passordet ditt. De trenger kanskje at du åpner telefonen og bekrefter at det nye kameraet de har installert fungerer, men utover det, så høres det litt shady ut. Akkurat det jeg har tenkt kan være eneste grunnen også . Men det har jeg sagt at jeg/kjæresten kan sørge for. Da bør jeg stå på mitt og heller be de sende telefonen tilbake da? Anonymkode: 7f0dd...60c
Gjest Kim Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det jeg har tenkt kan være eneste grunnen også . Men det har jeg sagt at jeg/kjæresten kan sørge for. Da bør jeg stå på mitt og heller be de sende telefonen tilbake da? Anonymkode: 7f0dd...60c Er dette et autorisert firma eller en sånn liten mobilfix butikk?
camillea Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 7 minutter siden, Kim skrev: Mmmm skeptisk... Ikke at jeg kan reparere telefoner, men jeg kan ikke skjønne hvorfor de skulle trenge passordet ditt. De trenger kanskje at du åpner telefonen og bekrefter at det nye kameraet de har installert fungerer, men utover det, så høres det litt shady ut. da kunne de brukt hurtigtastene uten kode
camillea Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 syntes det var spesielt.. les på nettsiden dems om det står noe informasjon om det der. Det gjorde det på dem jeg sendte inn til.
Gjest Kim Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, camillea skrev: da kunne de brukt hurtigtastene uten kode Ja det tenkte jeg ikke på! Da tror jeg nok det er best levere telefonen et annet sted.
camillea Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 jeg fant dette på finn.no da Jeg tester alle funksjonene på telefonen før jeg leverer.OBS: Jeg er ikke ansvarlig av andre problemer på telefonen , vennligst siifra om du har andre problemer enn knust skjerm på mobilen , Bytte skjerm på mobilen har ikke noe gjøre med hovedkort,batteri,høytallere,kamera,wifi,simkort osv...Jeg tester mobilen under reperasjon, derfor veldig viktig at telefonen leveres uten kode slik at jeg tester wifi, kamera , lyd, touch osv. hvis du ikke vil gi /fjerne passordet da kjører du full backup på itunes/icloud -sletter alt -aktiverer mobilen før levering.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 19 timer siden, Kim skrev: Er dette et autorisert firma eller en sånn liten mobilfix butikk? Dette dreier seg om MyTrendyPhone. Navnet i seg selv høres jo noe shady ut, men har bestilt diverse covere fra dem tidligere, så trodde de var seriøse. Noen andre som har erfaring med disse eller eventuelt andre som har byttet frontkamera? 19 timer siden, camillea skrev: jeg fant dette på finn.no da Jeg tester alle funksjonene på telefonen før jeg leverer.OBS: Jeg er ikke ansvarlig av andre problemer på telefonen , vennligst siifra om du har andre problemer enn knust skjerm på mobilen , Bytte skjerm på mobilen har ikke noe gjøre med hovedkort,batteri,høytallere,kamera,wifi,simkort osv...Jeg tester mobilen under reperasjon, derfor veldig viktig at telefonen leveres uten kode slik at jeg tester wifi, kamera , lyd, touch osv. hvis du ikke vil gi /fjerne passordet da kjører du full backup på itunes/icloud -sletter alt -aktiverer mobilen før levering. Stod ingenting på nettsiden om at de trengte dette. Hadde i såfall vært ryddig at dette var noe jeg opplyste om samtidig som jeg bestilte/sendte telefonen. Ettersom jeg ikke fikk svar på min siste mail, ringte jeg de nå og ba de sende telefonen. Ble da lovet at jeg skulle ha den innen 3-4 arbeidsdager. Håper den allikevel er i orden og at jeg i det hele tatt får den tilbake. Fremstår for meg som veldig useriøst dette nå. Anonymkode: 7f0dd...60c
camillea Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Den 8. mars 2016 at 11.05, AnonymBruker skrev: Dette dreier seg om MyTrendyPhone. Navnet i seg selv høres jo noe shady ut, men har bestilt diverse covere fra dem tidligere, så trodde de var seriøse. Noen andre som har erfaring med disse eller eventuelt andre som har byttet frontkamera? Stod ingenting på nettsiden om at de trengte dette. Hadde i såfall vært ryddig at dette var noe jeg opplyste om samtidig som jeg bestilte/sendte telefonen. Ettersom jeg ikke fikk svar på min siste mail, ringte jeg de nå og ba de sende telefonen. Ble da lovet at jeg skulle ha den innen 3-4 arbeidsdager. Håper den allikevel er i orden og at jeg i det hele tatt får den tilbake. Fremstår for meg som veldig useriøst dette nå. Anonymkode: 7f0dd...60c Du kunne evntuelt ringt til en autorisert fikser som apple å høre om dem også gjør det slik
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #12 Skrevet 16. mars 2016 Kan du ikke bare fjernslette hele telefonen og gi han tilgang? For du tok jo åpenbart backup av telefonen før du sendte den inn til et verksted? Anonymkode: 5a0b7...d24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå