Strixvaria Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Hei! Noen her som har vært i Saudi-Arabia og som kan fortelle noe om hvordan det var? Både reisen; hvordan ordnet du den, hvilke flyselskap anbefales og evt. reiseruter? Hvordan er det å være kvinne der nede? Er det mye religiøst politi i gatene, føles det utrygt? Hvordan gjorde dere det ift. bekledning? Kjøpte dere hodeplagg på forhånd og tok det på før dere gikk av flyet, eller solgte de slikt på flyplassen? Lurer i grunn på alt som kan være til praktisk nytte, alle tips og triks osv. Har veldig lyst til å reise ned på et internship, men blir litt skremt av reiserådene på UDs nettsider og lurer på om det ikke er så lurt likevel..
Gjest Kim Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Har hørt at chop-chop square er bra på fredager...
EvaLena Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har også lyst til å besøke SA, men som kvinne tør jeg ikke det. Jeg har i mange år jobbet innen reiseliv og de rådene UD kommer med tar jeg virkelig til etterretning.
anonymLala Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har vært der. Ville ikke reist der igjen. Er kvinne på 26 år....
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Hva med å vurdere Iran i stede? Hørt at det er fint og ikke nødvendigvis så værst for kvinner. Anonymkode: 2f081...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå