Gå til innhold

Svart leppestift?


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Arg. jeg skal ha tak i en svart leppestift (ikke til å gå med daglig, ta det med ro folkens) som faktisk sitter.. skulle gjerne hatt tak i en før halloween, de leppestiftene som selges i leketøysbutikker går av hvis du kommer borti med noe som helst fuktig, og da er det jo liten vits. noen som har noe tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forbindelse med Halloween er det enkelte leverandører (Lancome og Isa Dora hadde feks. i fjor), som fører kosmetikk i sprelske farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde den verste opprørstida mi gikk jeg faktisk med det titt og ofte :o Kjøpte den på en halloweenavdeling på den nede ved mcdonalds... kapp ahl eller noe kanskje? Den satt iallfall fint men jeg så helt jalla ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har dessverre ikke noe godt tips, men har du vurdert å rett og slett bruke svart kajal på leppene, og i tillegg leppepomade? Det pleier å funke som juling, og en svart kajal har du garantert fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Leppepomade som underlag, ja. Men motsatt funker også, det blander seg uansett. Jeg har av og til gjort det med liplinere, men også med en lysebrun eyeliner, og det funker utmerket, og ikke minst sitter det mye bedre. Og du slipper å kaste bort penger på en svart leppestift du sikkert ikke vil bruke så mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...