Gå til innhold

Hvilken Girls-karakter liker du best?

Hvilken Girls-karakter liker du best?  

29 stemmer

1. 1. Hvilken Girls-karakter liker du best?

• Shoshanna
      10
    • Jessa
      9
    • Marnie
      0
    • Hannah
      1
    • Adam
      6
    • Ray
      1
    • Elijah
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, -Tricia- skrev:
  Skjul innhold

Hemmelig kodespråk, liksom :lur: :fnise: :danse:

Spoiler

Tja, det er ikke bare de som meldingene er ment for som leser dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest -Tricia-
Skrevet (endret)
4 minutter siden, O.G. skrev:
  Skjul innhold

Tja, det er ikke bare de som meldingene er ment for som leser dem.

Vet. Alle i tråden trykker jo på "vis skjult innhold" uansett, med mindre de er livredde for alt som kan tolkes som spoiler :laugh: Synes bare funksjonen er litt fancy så måtte misbruke den litt :danse: Ferdig nå :flau:

Endret av -Tricia-
Skrevet
Et øyeblikk siden, -Tricia- skrev:

Vet. Alle i tråden trykker jo på "vis innhold" uansett, med mindre de er livredde for alt som kan tolkes som spoiler :laugh: Synes bare funksjonen er litt fancy så måtte misbruke den litt :danse: Ferdig nå :flau:

Jeg synes den er artig selv og det hadde gjort seg om man kunne sette bilder inn i spoiler. Ikke prøvd ut det enda.

Skrevet

Lov å si Adam?

Av hovedkarakterene står jeg mellom Shosh og Jessa tror jeg. Men jeg er egentlig glad i Hannah også. Hun er veldig selvsentrert, men det er jo egentlig alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Må vel bli Shosh :) Ellers Har jeg fått mer sansen for Jenna de siste sesongene. Liker også godt klesstilen hennes og at hun er så laidback (noe jeg ikke er). Likte Hannah godt i begynnelsen, men ikke nå lengre. Samme med Marnie.

Anonymkode: fdb5f...9a3

Gjest -Tricia-
Skrevet
3 minutter siden, Belle de Jour skrev:

Lov å si Adam?

Av hovedkarakterene står jeg mellom Shosh og Jessa tror jeg. Men jeg er egentlig glad i Hannah også. Hun er veldig selvsentrert, men det er jo egentlig alle. 

Har addet Adam (og Ray og Elijah) til meningsmålingen :danse: Noen flere dere savner?

AnonymBruker
Skrevet

I første sesong var Adam bare creepy, men nå har jeg fått sansen for han, karakteren hans utvikler seg på en god måte. Marnie synes jeg bare er selvopptatt op bitchy, liker henne mindre og mindre. Shosh er litt irriterende fortsatt, men liker henne bedre og bedre. Jenna er kul, men litt for kul. Hannah liker jeg egentlig, men hun begynner å irritere meg mer og mer fordi hun kan være så dust.

Anonymkode: 92d8b...3ab

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt klart Ray! Liker Adam godt også, mens synes ikke karakteren hans er like spennende etter det ble slutt med Hannah. Av hovedkarakterene liker jeg vel best Hannah, selv om hun er utrolig irriterende innimellom. 

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Etter den geniale kranglescenen mellom Jessa og Adam i siste avsnitt har de rykket kraftig opp på min liste igjen :laugh:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rumle skrev:

Etter den geniale kranglescenen mellom Jessa og Adam i siste avsnitt har de rykket kraftig opp på min liste igjen :laugh:

Episk!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...