Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å trene på et treningssenter, og overalt rundt meg ser jeg jenter i alle farger, stramme bukser og topper. De ser fine ut. Selv bruker jeg gamle joggebukser og hettegensere. Jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe nye treningsklær enda, men det er noe jeg gleder meg til. Hvor handler dere? 
Hva tenker dere når dere ser folk som trener i slitne gamle klær? 

Anonymkode: bcd4a...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på hva folk har på seg :) 

Når jeg løper ute så synes jeg nesten det er flere som har på seg sin gamle skolegenser/t-skjorte/reklamet-skjorte og en vanlig sportshorts/joggebukse som det er folk som bruker typisk freshe treningsklær med knallfarge. Det samme gjelder forsåvidt på treningsstudioet hvor jeg trener, der er det vel omtrent 50/50 tenker jeg.

Har aldri tenkt negativt om noen :)

Jeg handler i butikker, men jeg bor ikke i Norge. Ser sportamore har mye fint i Norge, ellers er iallefall getinspired gode på reklame og markedsføring, de har jo mange av de kjente merkene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger egentlig ikke merke til hva andre har på seg, men er (ulogisk nok) veldig opptatt av hva jeg selv har på meg for at de andre skal synes jeg ser fin ut :ler: Sånn tror jeg egentlig det er for de fleste, man er nok mest opptatt av seg selv. Det skal være ganske spesielt før jeg kaster et ekstra blikk på noen, og da er det ikke nødvendigvis positivt.

Anonymkode: 1f9c8...34b

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg kjøper løpeklær på HM og Cubus. Masse freshe treningsklær til en billig penge :) 

AnonymBruker
Skrevet

Så  lenge klærne ikke lukter død huggorm, så kan man trene i hva som helst. Selv blir joggebukse og hettegenser alt for varmt for meg, siden jeg trener med høy intensistet.

Jeg trener i tights og t-skjorte. Kjøper på steder som H&M, Cubus, G-Sport osv, men merkevarene mine er alle kjøpt på tilbud.

Anonymkode: 519bf...8c5

• Liker 1
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Jeg er en av de som nå bruker veldig sterke farger :):) Før var det fotball knickers og hettegenser, men så fant jeg ut at jeg liker sterke farger og føler meg mer opplagt rett og slett. Men jeg handler mye på Hennes og Mauritz også - ellers har man Runwild, Getinspired, x-life, tighs.no for å nevne noen :)

Skrevet

Jeg handler mye på Gmax, XXL og Intersport :) 

Jeg tenker ikke så mye på hva folk rundt meg har på seg :)

Skrevet

Tenker egentlig ikke så mye over hva folk har på seg med mindre de har veldig lite eller veldig mye klær. Jeg er ikke interessert i å se inni dåsa på en dame når hun tar knebøy, og heller ikke de svette ballene til en mann som ikke skjønner at boxer under den megakorte og vide shortsen hadde vært lurt. Og siden jeg selv blir veldig varm synes jeg det er snålt at folk orker å trene i tykke klær, typ hettegenser og ullundertøy :bond:

Kjøper selv stort sett alt treningstøy på salg hos for eksempel XXL eller g-sport, men også noe hos H&M eller KappAhl. Storhandler som regel når jeg finner noe fordi størrelser er vanskelig. Jeg bruker stort sett M i vanlige overdeler nå, men i treningstøy må jeg opp i XL og 2XL for å få de vide og lange nok :dry: Bruker som regel sort eller mørk grå tights og en knallfarget overdel. Hvis noe av det jeg har på meg matcher er det nok et uhell :laugh:

Skrevet

Er ikke så opptatt av hva andre folk trener i, jeg er alt for opptatt av meg selv :P men hettegenser hørtes veldig varmt ut da... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...