AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Samboeren min fikk ikke lønn denne mnd pga han har vært sykmeldt og han får ikke sykepengene før neste mnd fordi sjefen hadde gjort noe feil. Vi må dermed bare leve på min lønn denne mnd og etter regninger og hele husleia er betalt blir det bare 1000kr frem til den 31 mars (min lønningsdag) er det mulig å leve på 1000kr for 2 personer i 3,5 uke? Skjønner det blir veeeeldig sparsomt men om det blir helt fullstendig krise har jeg familie jeg sikkert kan låne en 500-lapp fra. Noen som har noe tips til hvordan lage billigst mulig mat? I skapet har jeg litt ris, 1kg hvetemel, sukker, bittelitt pasta + litt diverse krydder. I fryseren har jeg 3 frossenpizza, ca 10 rundstykker, to pakker laks og litt hjemmebakt brød, slik at vi står ikke helt på bar bakke her. Alle tips mottas med stor takk !! Anonymkode: 80cdc...867
Gjest GulSol Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Tror dere kan få matkuponger av NAV. Kan dessverre lite oppskrifter, men det finnes en del på nett om du googler billig middag. Sjekk i kurven for 50% nedpriset på Kiwi Lykke til
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Du kan jo hente litt inspirasjon til mat herfra? http://studenterhjemmet.blogspot.no/search/label/10-kronersuka Anonymkode: e24cd...785 1
caroprins Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Her kommer en brainstorming fra meg. Vi lever selv på budsjett. Delvis for at vi sparer så mye vi kan til andre formål og delvis for at vi har latt det gå litt sport i det. Samler på alle prislapper og skriver opp hver vare jeg har kjøpt og hva den koster. På den måten har jeg fått større oversikt over priser. Følger Også med på alle kundeavisene hver uke og ser om noe av det vi bruker er billigere I noen butikker. Sjekker også alle kiloprisen på frukt og grønt og ellers alle priser på varer I butikkene og har fått mange overraskelser på prisforskjeller på grunn av det. Så legger jeg en ukes middagsplan der jeg går ut fra hva jeg har, hva er på tilbud og hva trenger jeg å kjøpe inn. Så holder jeg meg slavisk til handle listen og kjøper ingenting tull og tøys som er kjekt og ha men som vi egentlig ikke trenger. Du kan kjøpe billig brød på rema og obs til 8 kr pr stk. 12 stk egg hos rema koster I alle fall I min butikk 11, 50 kr. Akkurat nå. En boks hermetiske tomater kan du få for rundt 8 kr og løk I løs vekt for 9 kr pr kg. Hvitløk koster 8 kr for 2 stk. Så kan du lage tomatsuppe . Kjøper du en svineknoke , som regel koster de 40 kr. Pluss en pakke gule erter til 10 kr , en liten kålrabi, gulrot og sellerirot så kan du lage ertesuppe. Av svineknoke lager du også lapskaus. Blomkål koster ofte 10 kr. Lag blomkålsuppe. Rema hadde fersk brokkoli til 8 kr I dag. Med hvit saus og litt ost , gratinert I ovn blir det deilig brokkoligrateng. Av kjøttdeig på tilbud til 20 kroner så kan du lage kjøttkaker. En liten Hodekål til kålstuing og poteter. Tror rema har billig seifilet i frysedisken. Stekt med løk pluss potet er godt. Og så kan man lage fiskegrateng. En pose fryst brokkoli på rema koster 8 kr. Makaroni er billig og kan brukes på mange måter. Se etter fryst hel høne hos rema. Er ofte billig. Kokes lenge og det blir bra hønsefrikasse. Med gulrot , potet og kålrabi. Bruk all kraft fra grønnsaker, kjøtt og fisk til forskjellige sauser eventuellt supper. Løk suppe kan du også lage. Drikk vann. Tror du kan få veldig billig traktekaffe på europris. Sånn 8 kr for en pakke. Kjøp også tomatpuré der. Ved kjøpe av grønnsaker så sjekk kilopris. Ofte stor forskjell i kilopris på samme varer avhengig av emballasje. Av pålegg så vil det vel kanskje lønne seg å kjøpe en kilos gul ost. Kan du ha Synnøve så er en rimeligere. Koster rundt 70 kr. Eventuellt om norwegia kommer på tilbud. Kan jo også brukes til taco, lasange og pizza. Et glass syltetøy er også drøyt. Da har du ost, syltetøy, bananer og egg til pålegg. Kjeden sine egne varer er mye rimeligere enn de andre. Rema har taco kit til 6 kr. Får du kjøttdeig på tilbud til 20 kr så har du mat der. Rema pleier å ha best pris uvasket 5 kilo poteter til 35 kr. Det er de rimeligste jeg har funnet. Gode også. Wasa husmann dobbel pakke med knekkebrød koster 15 kroner. Toalettpapir på rema kan du få for 12 kr. Hårshampo . Rema sitt eget. Stor flaske til 8 kr. Så at obs hadde Svinekoteletter til 30 kr kiloen denne uka. Kiwi har bananer bedt pris til 11 kr kiloen. Kylling kjøttdeig er ofte rimelig sånn rundt 15 kr for en pakke. Bruke nettet og finn oppskrifter du kan bruke denne til. Eventuellt taco, pizza, lasange og liknende. Lag tomatsaus av hermetiske tomater, løk, hvitløk, tomatpuré, sukker og oregano. Brukes til spagetti, som bunn på pizza og I lasange. Rema hadde bananer til 8 kr kiloen forrige uke. En agurk kostet i dag 17,20 på obs, En agurk kostet I dag 12,20 på rema. Mye å spare på å være observant. Prisene forandres stadig akkurat på disse varene så her sjekker jeg før jeg kjøper. Sjekk alltid går snart ut på dato boksene I butikkene. Les gjennom alle tilbudene til mat butikkene hver uke. De finner du på nett. Legg en plan over hva du skal lage til middag hver dag. Og gå ut fra tilbud og rimelige varer. Prøve å lage en middag plan der du kan bruke de samme ingrediensene om hverandre i forskjellige retter. Spis rester. 19
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Jeg hadde ikke giddet å styre med noe asketliv om jeg visste at jeg fikk penger måneden etter. Jeg hadde lånt noen lapper ett eller annet sted. Men det kan sikkert for noen være et artig prosjekt for å bevise for seg selv at det lar seg gjøre. Jeg tenker at om man vil forsøke seg på et overlevelsesprosjekt så bør man selv klarer å komme opp med idéene til hvordan. Men det er nå meg da Have fun! Anonymkode: 36047...c4e 1
caroprins Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 En pose havregryn er billig og gir mange porsjoner med grøt. 2
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 8 timer siden, caroprins skrev: Her kommer en brainstorming fra meg. Vi lever selv på budsjett. Delvis for at vi sparer så mye vi kan til andre formål og delvis for at vi har latt det gå litt sport i det. Samler på alle prislapper og skriver opp hver vare jeg har kjøpt og hva den koster. På den måten har jeg fått større oversikt over priser. Følger Også med på alle kundeavisene hver uke og ser om noe av det vi bruker er billigere I noen butikker. Sjekker også alle kiloprisen på frukt og grønt og ellers alle priser på varer I butikkene og har fått mange overraskelser på prisforskjeller på grunn av det. Så legger jeg en ukes middagsplan der jeg går ut fra hva jeg har, hva er på tilbud og hva trenger jeg å kjøpe inn. Så holder jeg meg slavisk til handle listen og kjøper ingenting tull og tøys som er kjekt og ha men som vi egentlig ikke trenger. Du kan kjøpe billig brød på rema og obs til 8 kr pr stk. 12 stk egg hos rema koster I alle fall I min butikk 11, 50 kr. Akkurat nå. En boks hermetiske tomater kan du få for rundt 8 kr og løk I løs vekt for 9 kr pr kg. Hvitløk koster 8 kr for 2 stk. Så kan du lage tomatsuppe . Kjøper du en svineknoke , som regel koster de 40 kr. Pluss en pakke gule erter til 10 kr , en liten kålrabi, gulrot og sellerirot så kan du lage ertesuppe. Av svineknoke lager du også lapskaus. Blomkål koster ofte 10 kr. Lag blomkålsuppe. Rema hadde fersk brokkoli til 8 kr I dag. Med hvit saus og litt ost , gratinert I ovn blir det deilig brokkoligrateng. Av kjøttdeig på tilbud til 20 kroner så kan du lage kjøttkaker. En liten Hodekål til kålstuing og poteter. Tror rema har billig seifilet i frysedisken. Stekt med løk pluss potet er godt. Og så kan man lage fiskegrateng. En pose fryst brokkoli på rema koster 8 kr. Makaroni er billig og kan brukes på mange måter. Se etter fryst hel høne hos rema. Er ofte billig. Kokes lenge og det blir bra hønsefrikasse. Med gulrot , potet og kålrabi. Bruk all kraft fra grønnsaker, kjøtt og fisk til forskjellige sauser eventuellt supper. Løk suppe kan du også lage. Drikk vann. Tror du kan få veldig billig traktekaffe på europris. Sånn 8 kr for en pakke. Kjøp også tomatpuré der. Ved kjøpe av grønnsaker så sjekk kilopris. Ofte stor forskjell i kilopris på samme varer avhengig av emballasje. Av pålegg så vil det vel kanskje lønne seg å kjøpe en kilos gul ost. Kan du ha Synnøve så er en rimeligere. Koster rundt 70 kr. Eventuellt om norwegia kommer på tilbud. Kan jo også brukes til taco, lasange og pizza. Et glass syltetøy er også drøyt. Da har du ost, syltetøy, bananer og egg til pålegg. Kjeden sine egne varer er mye rimeligere enn de andre. Rema har taco kit til 6 kr. Får du kjøttdeig på tilbud til 20 kr så har du mat der. Rema pleier å ha best pris uvasket 5 kilo poteter til 35 kr. Det er de rimeligste jeg har funnet. Gode også. Wasa husmann dobbel pakke med knekkebrød koster 15 kroner. Toalettpapir på rema kan du få for 12 kr. Hårshampo . Rema sitt eget. Stor flaske til 8 kr. Så at obs hadde Svinekoteletter til 30 kr kiloen denne uka. Kiwi har bananer bedt pris til 11 kr kiloen. Kylling kjøttdeig er ofte rimelig sånn rundt 15 kr for en pakke. Bruke nettet og finn oppskrifter du kan bruke denne til. Eventuellt taco, pizza, lasange og liknende. Lag tomatsaus av hermetiske tomater, løk, hvitløk, tomatpuré, sukker og oregano. Brukes til spagetti, som bunn på pizza og I lasange. Rema hadde bananer til 8 kr kiloen forrige uke. En agurk kostet i dag 17,20 på obs, En agurk kostet I dag 12,20 på rema. Mye å spare på å være observant. Prisene forandres stadig akkurat på disse varene så her sjekker jeg før jeg kjøper. Sjekk alltid går snart ut på dato boksene I butikkene. Les gjennom alle tilbudene til mat butikkene hver uke. De finner du på nett. Legg en plan over hva du skal lage til middag hver dag. Og gå ut fra tilbud og rimelige varer. Prøve å lage en middag plan der du kan bruke de samme ingrediensene om hverandre i forskjellige retter. Spis rester. Flotte forslag. Støttes. ☺ 1
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke giddet å styre med noe asketliv om jeg visste at jeg fikk penger måneden etter. Jeg hadde lånt noen lapper ett eller annet sted. Men det kan sikkert for noen være et artig prosjekt for å bevise for seg selv at det lar seg gjøre. Jeg tenker at om man vil forsøke seg på et overlevelsesprosjekt så bør man selv klarer å komme opp med idéene til hvordan. Men det er nå meg da Have fun! Anonymkode: 36047...c4e Låne penger = skylde penger = mindre penger til enselv ved neste lønning. En evig runddans. Anbefales IKKE, 9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 20 minutter siden, Jerry Lee skrev: Låne penger = skylde penger = mindre penger til enselv ved neste lønning. En evig runddans. Anbefales IKKE, Du får lese innlegget om igjen. Det blir ikke mindre penger ved neste lønning om jeg har forstått rett. Det er gjort en feil som gjør at lønning/sykepenger ikke ble utbetalt denne mnd og vil komme i tillegg til lønning/sykepenger neste måned Anonymkode: 36047...c4e 4
Mousj Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 15 timer siden, caroprins skrev: Her kommer en brainstorming fra meg. Vi lever selv på budsjett. Delvis for at vi sparer så mye vi kan til andre formål og delvis for at vi har latt det gå litt sport i det. Samler på alle prislapper og skriver opp hver vare jeg har kjøpt og hva den koster. På den måten har jeg fått større oversikt over priser. Følger Også med på alle kundeavisene hver uke og ser om noe av det vi bruker er billigere I noen butikker. Sjekker også alle kiloprisen på frukt og grønt og ellers alle priser på varer I butikkene og har fått mange overraskelser på prisforskjeller på grunn av det. Så legger jeg en ukes middagsplan der jeg går ut fra hva jeg har, hva er på tilbud og hva trenger jeg å kjøpe inn. Så holder jeg meg slavisk til handle listen og kjøper ingenting tull og tøys som er kjekt og ha men som vi egentlig ikke trenger. Du kan kjøpe billig brød på rema og obs til 8 kr pr stk. 12 stk egg hos rema koster I alle fall I min butikk 11, 50 kr. Akkurat nå. En boks hermetiske tomater kan du få for rundt 8 kr og løk I løs vekt for 9 kr pr kg. Hvitløk koster 8 kr for 2 stk. Så kan du lage tomatsuppe . Kjøper du en svineknoke , som regel koster de 40 kr. Pluss en pakke gule erter til 10 kr , en liten kålrabi, gulrot og sellerirot så kan du lage ertesuppe. Av svineknoke lager du også lapskaus. Blomkål koster ofte 10 kr. Lag blomkålsuppe. Rema hadde fersk brokkoli til 8 kr I dag. Med hvit saus og litt ost , gratinert I ovn blir det deilig brokkoligrateng. Av kjøttdeig på tilbud til 20 kroner så kan du lage kjøttkaker. En liten Hodekål til kålstuing og poteter. Tror rema har billig seifilet i frysedisken. Stekt med løk pluss potet er godt. Og så kan man lage fiskegrateng. En pose fryst brokkoli på rema koster 8 kr. Makaroni er billig og kan brukes på mange måter. Se etter fryst hel høne hos rema. Er ofte billig. Kokes lenge og det blir bra hønsefrikasse. Med gulrot , potet og kålrabi. Bruk all kraft fra grønnsaker, kjøtt og fisk til forskjellige sauser eventuellt supper. Løk suppe kan du også lage. Drikk vann. Tror du kan få veldig billig traktekaffe på europris. Sånn 8 kr for en pakke. Kjøp også tomatpuré der. Ved kjøpe av grønnsaker så sjekk kilopris. Ofte stor forskjell i kilopris på samme varer avhengig av emballasje. Av pålegg så vil det vel kanskje lønne seg å kjøpe en kilos gul ost. Kan du ha Synnøve så er en rimeligere. Koster rundt 70 kr. Eventuellt om norwegia kommer på tilbud. Kan jo også brukes til taco, lasange og pizza. Et glass syltetøy er også drøyt. Da har du ost, syltetøy, bananer og egg til pålegg. Kjeden sine egne varer er mye rimeligere enn de andre. Rema har taco kit til 6 kr. Får du kjøttdeig på tilbud til 20 kr så har du mat der. Rema pleier å ha best pris uvasket 5 kilo poteter til 35 kr. Det er de rimeligste jeg har funnet. Gode også. Wasa husmann dobbel pakke med knekkebrød koster 15 kroner. Toalettpapir på rema kan du få for 12 kr. Hårshampo . Rema sitt eget. Stor flaske til 8 kr. Så at obs hadde Svinekoteletter til 30 kr kiloen denne uka. Kiwi har bananer bedt pris til 11 kr kiloen. Kylling kjøttdeig er ofte rimelig sånn rundt 15 kr for en pakke. Bruke nettet og finn oppskrifter du kan bruke denne til. Eventuellt taco, pizza, lasange og liknende. Lag tomatsaus av hermetiske tomater, løk, hvitløk, tomatpuré, sukker og oregano. Brukes til spagetti, som bunn på pizza og I lasange. Rema hadde bananer til 8 kr kiloen forrige uke. En agurk kostet i dag 17,20 på obs, En agurk kostet I dag 12,20 på rema. Mye å spare på å være observant. Prisene forandres stadig akkurat på disse varene så her sjekker jeg før jeg kjøper. Sjekk alltid går snart ut på dato boksene I butikkene. Les gjennom alle tilbudene til mat butikkene hver uke. De finner du på nett. Legg en plan over hva du skal lage til middag hver dag. Og gå ut fra tilbud og rimelige varer. Prøve å lage en middag plan der du kan bruke de samme ingrediensene om hverandre i forskjellige retter. Spis rester. Du hadde jo allerede tatt alle mine geniale tips,jo! Pluss en hel del til:-) Dette høres jo nesten gøy ut!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #11 Skrevet 8. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lese innlegget om igjen. Det blir ikke mindre penger ved neste lønning om jeg har forstått rett. Det er gjort en feil som gjør at lønning/sykepenger ikke ble utbetalt denne mnd og vil komme i tillegg til lønning/sykepenger neste måned Anonymkode: 36047...c4e Det blir jo mindre penger ved neste lønning, fordi TS må betale tilbake det hun skylder. Tenk om noe uforutsett skjer igjen, som gjør at TS må låne penger av noen andre for å betale tilbake til dem hun skylder penger fra denne lønningen. Låne penger for å betale skyld løser jo ingenting, så jeg ville nok i lengden prøvd å klare meg på 1000 kr. TS, last ned "Mattilbud"-appen. Så kan du følge med på hvilke butikker det er gode tilbud på til enhver tid Anonymkode: 12259...de8 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #12 Skrevet 8. mars 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min fikk ikke lønn denne mnd pga han har vært sykmeldt og han får ikke sykepengene før neste mnd fordi sjefen hadde gjort noe feil. Vi må dermed bare leve på min lønn denne mnd og etter regninger og hele husleia er betalt blir det bare 1000kr frem til den 31 mars (min lønningsdag) er det mulig å leve på 1000kr for 2 personer i 3,5 uke? Skjønner det blir veeeeldig sparsomt men om det blir helt fullstendig krise har jeg familie jeg sikkert kan låne en 500-lapp fra. Noen som har noe tips til hvordan lage billigst mulig mat? I skapet har jeg litt ris, 1kg hvetemel, sukker, bittelitt pasta + litt diverse krydder. I fryseren har jeg 3 frossenpizza, ca 10 rundstykker, to pakker laks og litt hjemmebakt brød, slik at vi står ikke helt på bar bakke her. Alle tips mottas med stor takk !! Anonymkode: 80cdc...867 Bedriften skal ikke forvente at han skal gå uten lønn om de har gjort feil. Om de kjører lønn på fast dato en g i mnd, så gir de forskudd. 330 kr uka har du å bruke. Alt går vel,men helt unødvendig Anonymkode: 2e805...822 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #13 Skrevet 8. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir jo mindre penger ved neste lønning, fordi TS må betale tilbake det hun skylder. Tenk om noe uforutsett skjer igjen, som gjør at TS må låne penger av noen andre for å betale tilbake til dem hun skylder penger fra denne lønningen. Låne penger for å betale skyld løser jo ingenting, så jeg ville nok i lengden prøvd å klare meg på 1000 kr. TS, last ned "Mattilbud"-appen. Så kan du følge med på hvilke butikker det er gode tilbud på til enhver tid Anonymkode: 12259...de8 Mannen til Ts vil jo få dobbel lønning neste måned når pengene kommer fra nav. Anonymkode: b8d6b...e43 2
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #14 Skrevet 8. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lese innlegget om igjen. Det blir ikke mindre penger ved neste lønning om jeg har forstått rett. Det er gjort en feil som gjør at lønning/sykepenger ikke ble utbetalt denne mnd og vil komme i tillegg til lønning/sykepenger neste måned Anonymkode: 36047...c4e Ok.
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #15 Skrevet 8. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir jo mindre penger ved neste lønning, fordi TS må betale tilbake det hun skylder. Tenk om noe uforutsett skjer igjen, som gjør at TS må låne penger av noen andre for å betale tilbake til dem hun skylder penger fra denne lønningen. Låne penger for å betale skyld løser jo ingenting, så jeg ville nok i lengden prøvd å klare meg på 1000 kr. TS, last ned "Mattilbud"-appen. Så kan du følge med på hvilke butikker det er gode tilbud på til enhver tid Anonymkode: 12259...de8 Var det jeg mente, også...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #16 Skrevet 8. mars 2016 Grønnsaker og frukt- sjekk ut "pakkis" sjapene. Her vi bor er Sultan f eks mye billigere enn vanelig matbutikker. Og det er mange andre bra råd her. Prøv å spar så bra dere kan,men det var innemari lite på så lang tid for 2 personer, jeg er enig med den andre brukern at jeg hadde lånt den 500 lappen av en av familiemedlemene eventult 1000 lapp,. Spesielt i denne sitausjonen da dere ikke "taper" noe på det. Selvom dere låner pengene, behøver dere ikke gå helt banas. Anonymkode: f8b94...806
Fredsmegleren Skrevet 8. mars 2016 #17 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Linsesuppe og grøt Lurt å laste ned Mattilbud appen for å få med seg gunstige tilbud Endret 8. mars 2016 av Fredsmegleren
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #18 Skrevet 8. mars 2016 Tusen takk for mange fine og gode råd! Tenkte å prøve i det lengste før jeg låner penger, litt også fordi jeg tror det hadde vært gøy å se litt mer hva maten koster og hvor mye man kan få for lite penger. Ser sjelden på prislappen når jeg handler så tenker det er et morsomt "eksperiment" setter stor pris på alle svarene jeg har fått her! Hilsen ts Anonymkode: 80cdc...867 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #19 Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for mange fine og gode råd! Tenkte å prøve i det lengste før jeg låner penger, litt også fordi jeg tror det hadde vært gøy å se litt mer hva maten koster og hvor mye man kan få for lite penger. Ser sjelden på prislappen når jeg handler så tenker det er et morsomt "eksperiment" setter stor pris på alle svarene jeg har fått her! Hilsen ts Anonymkode: 80cdc...867 Jamen, det er jeg helt enig i! Men ikke slikt at dere går sultene,og må spise mye usunt mat Anonymkode: f8b94...806 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #20 Skrevet 8. mars 2016 Vi er en familie på tre (To voksne, et barn på 1 år). Vi bruker mellom 2-3000kr på mat i mnd, og det skjer helt av seg selv, vi spiser det vi vil. Ingen av oss spiser kjøtt, og det sparer man mye på. Vi kjøper all maten vår på innvandrerbutikker i Oslo og handler kun en gang i uken. Da kjøper vi inn tørre linser, bønner, grønnsaker, fetaost +++. Vi spiser masse godt, har alltid juice, frukt og vi kjøper ikke kun det billigste. Hjemmelaget brød (=superbillig!!) til frokost og lunsj. (Tror vi lager to store, gode brød for 20kr) Dette er vel ikke så relevant, men vi lager barnematen selv, det sparer man masse på. 1000kr er lite, men jeg tror vi hadde klart det greit. Anbefaler virkelig å kjøpe inn mat på innvandrerbutikk. Kjøp f.eks. inn til linsesuppe, da har dere middag for flere dager for en liten 50-lapp. Anonymkode: 3befe...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå