Gå til innhold

Når kommer mensen tilbake etter en medisinsk abort?

MBelucci

Anbefalte innlegg

43  dager siden medisinsk abort gjort hos legen med piller vaginalt. Blødde en del etter det over en uke.og en liten stopp.hadde samleie.begynte å blø igjen. Fortsatte noen dager....Så når kommer mensen som normalt? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde medisinsk abort etter MA i  uke 11.  Eggløsning 12 dager etter og fikk mensen runden uke etter det igjen.

Hadde konstante småblødninger i nesten 3 mnd etter aborten. Men hadde både eggløsning og mens, bare litt uregelmessig. Ble etterhvert henvist til sykehuset for sjekk, men før jeg fikk timen ga blødningene seg, samme dag jeg hadde eggløsning. Antagelig skyldtes de ubalanse i hormoner.

Anonymkode: 23808...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter en blødning i 6-7 dager så fikk jeg vanlig mensen innen 3 uker

Anonymkode: 0d85f...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forskjellig fra person til person .men vanlig at den ikke har kommet enda? Hadde veldig mye blod under min abort.Har også hatt ubeskyttet sex. Har Vært hos min doktor på etter kontroll . Alt var ok.Og svangerskapet var stoppet.Tok medisinsk abort I uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MBelucci skrev:

43  dager siden medisinsk abort gjort hos legen med piller vaginalt. Blødde en del etter det over en uke.og en liten stopp.hadde samleie.begynte å blø igjen. Fortsatte noen dager....Så når kommer mensen som normalt? ?

4-5 uker etter abort fikk jeg beskjed om, det ble 6 uker hos meg (jeg hadde abort pga dødt foster). Har du negativ graviditetstest? Det kan være rester, eller mislykket abort om den var provosert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Biloba skrev:
9 timer siden, Biloba skrev:

4-5 uker etter abort fikk jeg beskjed om, det ble 6 uker hos meg (jeg hadde abort pga dødt foster). Har du negativ graviditetstest? Det kan være rester, eller mislykket abort om den var provosert. 

Jeg tok en medisinsk abort.piller tatt vaginalt.og etter noen timer kom det mye blod og smerter .Var på 2 kontroller etter det.ultralyd.så venter på den lille red enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Biloba skrev:
21 timer siden, Biloba skrev:

Kan det Være en sjanse att jeg er gravid igjen så kort etter abort? Uten at mensen har kommet.Det kan jo ikke Være mulig!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er klart du kan være gravid igjen! Du vet vel at eggløsning kommer før mensen?! Det er fordi man har eggløsning at mensen kommer, ikke motsatt. Hvis du har hatt eggløsning og ubeskyttet sex er det selvfølgelig mulig at du kan være gravid...

Anonymkode: 0ff1f...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/8/2016 at 10.45, Biloba skrev:
Den 3/8/2016 at 10.45, Biloba skrev:
Den 3/9/2016 at 10.07, AnonymBruker skrev:

Det er klart du kan være gravid igjen! Du vet vel at eggløsning kommer før mensen?! Det er fordi man har eggløsning at mensen kommer, ikke motsatt. Hvis du har hatt eggløsning og ubeskyttet sex er det selvfølgelig mulig at du kan være gravid...

Tviler på at jeg er gravid så fort igjen.kunne jo ha løpt å kjøpt en test.Men ingen vits.Mensen er vel like rundt hjørnet tipper jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du hatt ubeskyttet sex rundt tiden for eggløsning kan du være gravid, så enkelt er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Når fikk dere mensen tilbake etterpå? Og hva fikk dere til å tenke at aborten gikk som den skulle?

Anonymkode: 3c34b...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatt en medisinsk abort... Og har ubeskyttet sex då rask igjen???? Kjenner jeg blir litt sint når jeg leser sånt! 

Anonymkode: c48a1...d5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Fikk min tilbake 26 dager etter aborten. 26 dager er det syklusen min pleier å være på...

Anonymkode: 363f5...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk min tilbake 26 dager etter aborten. 26 dager er det syklusen min pleier å være på...

Anonymkode: 363f5...d6b

Tipper TS fant ut av det til slutt for typ 3 år siden. 

Anonymkode: 6229d...d22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...