Gå til innhold

Tenner på eldre menn....!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor fantasi om å forføre en eldre mann, en mann mellom 50-60 år.  Jeg blir så tent av tanken på å forføre en som kanskje ikke har så mye sex lengre, enn som bare kunne ha drømt om å ha sex med en som meg. Er det flere som drømmer om en eldre mann ? Er jeg rar som har lyst til å forføre? Og hvordan kan jeg oppfylle drømmen min 🙈

Anonymkode: ff208...afb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stor fantasi om å forføre en eldre mann, en mann mellom 50-60 år.  Jeg blir så tent av tanken på å forføre en som kanskje ikke har så mye sex lengre, enn som bare kunne ha drømt om å ha sex med en som meg. Er det flere som drømmer om en eldre mann ? Er jeg rar som har lyst til å forføre? Og hvordan kan jeg oppfylle drømmen min 🙈

Eldre mann....... :-( 

Er selv 50 og om jeg hadde vært singel så hadde ikke jeg hatt noe i mot å blir forført:-)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: 8796b...2f5

• Liker 8
Skrevet

...og du er hvor ung...? 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om en eldre mann, men grensen er kanskje 50år. Over det synes jeg blir for gammelt. Er 25år selv.

Anonymkode: 89930...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og ønsker også å forføre en eldre mann.

Anonymkode: 14e10...a91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, men liker de litt yngre. 30-40 er fint, selv om jeg ikke hadde sagt nei til Johnny Depp heller.

Anonymkode: 521f8...80b

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du hadde angret ;-) klem :-) 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Jerry Lee skrev:

...og du er hvor ung...? 😉

Jeg er 28. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn på 50 - 60 år? Eldre er hverken menn eller kvinner før de har passert minst 70. 

Alder er heller ikke ensbetydende med mindre sex, eller ønske om en yngre sexpartner. 

Anonymkode: aa2ef...351

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne fantasien er enkel å iverksette, det mangler ikke på godt voksne menn som vil takke ja til en yngre kvinne.

Forførte noen menn i 40-60 årsalderen da jeg var i 20-åra, det var veldig bra!! Husker den ene aldri hadde opplevd glatt fitte før, den andre hadde aldri fått analsex av kona. Det er det ekstreme begjæret til mennene som tenner meg, å være ung, fri og sexy og oppfylle fantasiene deres. Det ligger en viss makt i å kontrollere godt voksne menn... 

Anonymkode: 0c42f...aaa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne fantasien er enkel å iverksette, det mangler ikke på godt voksne menn som vil takke ja til en yngre kvinne.

Forførte noen menn i 40-60 årsalderen da jeg var i 20-åra, det var veldig bra!! Husker den ene aldri hadde opplevd glatt fitte før, den andre hadde aldri fått analsex av kona. Det er det ekstreme begjæret til mennene som tenner meg, å være ung, fri og sexy og oppfylle fantasiene deres. Det ligger en viss makt i å kontrollere godt voksne menn... 

Anonymkode: 0c42f...aaa

Ja det er akkurat det som tenner meg og.. Å få være det de drømmer om, den de vanligvis ikke får.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 24 ble jeg sjekket opp av en som var 14 år eldre enn meg. Visste ikke at jeg ville ha det før da, og elsket det. Nå, noen år siden har jeg en affære med en 15 år eldre mann, og det er et utrolig kick å være alt det kona er for "oppbrukt" eller uinteressert i å være. Skittent, ja. Umoralsk, ja. Men jeg er ung, og dette er et eventyr jeg nyter. Han er fantastisk i sengen, og vi har det veldig fint sammen

Anonymkode: d8f61...6a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne gjerne gjort det selv ja, gjerne en på 60 😊

Anonymkode: 59c20...e11

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

-Saraby, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn på 50 - 60 år? Eldre er hverken menn eller kvinner før de har passert minst 70. 

Anonymkode: aa2ef...351

:klaske: Dette er konsekvensen av at "gammel" har blitt et fy-ord. Hun bruker den opprinnelige betydningen - noen som er eldre enn henne selv.

Anonymkode: 521f8...80b

• Liker 6
Skrevet
Den Monday, March 07, 2016 at 10.54, AnonymBruker skrev:

Enkelt :opplyser:

Skriv innlegget ditt under nick... :sjokkert: 

Len deg så tilbake og se innboksen fylles av håpefulle gamlingers forsøk på oppmerksomhet... :fnise: 

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, Uredd skrev:

Enkelt :opplyser:

Skriv innlegget ditt under nick... :sjokkert: 

Len deg så tilbake og se innboksen fylles av håpefulle gamlingers forsøk på oppmerksomhet... :fnise: 

Enn kvinne som har en seksuell fantasi vil aldri ha noen problemer med å få kandidater til å hjelpe henne med å oppfylle den. Går hun på byen, så trenger hun ikke gjøre stort annet enn å signalisere tilgjengelighet. Eller hun kan poste en kontaktannonse. Problemet ligger i silingen. For som du sa: Innboksen ville fylles av håpefulle gamlingers forsøk på å få oppmerksomhet.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg lurer på, er hva som får deg til å tro at personer i alderen 50-60 år ikke har mye sex?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...