AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har en venninne som har en fin personlighet og er både snill, smart og morsom. Hun er derimot ikke så veldig vakker. Hun er alltid singel og har i en alder av 27 aldri hatt noen kjæreste. Jeg er usikker på hvilke menn hun 'går for', ( har bare sett henne i aksjon et par ganger) og da var det ikke de hotteste kjekkasene hun gikk for heller. Hun blir alltid avvist. Hun klager ofre at selv nettdating ikke funker for henne. Tror dere at noen rett og slett er for stygge til å kunne finne en partner? Det er selvsagt en fæl tanke, men kan det være så ille? Hun kunne sikkert fått napp hvis hun gikk veldig opp i alder, men man skal jo ha noe til felles også... Hva tror dere? Anonymkode: abab6...32b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som har en fin personlighet og er både snill, smart og morsom. Hun er derimot ikke så veldig vakker. Hun er alltid singel og har i en alder av 27 aldri hatt noen kjæreste. Jeg er usikker på hvilke menn hun 'går for', ( har bare sett henne i aksjon et par ganger) og da var det ikke de hotteste kjekkasene hun gikk for heller. Hun blir alltid avvist. Hun klager ofre at selv nettdating ikke funker for henne. Tror dere at noen rett og slett er for stygge til å kunne finne en partner? Det er selvsagt en fæl tanke, men kan det være så ille? Hun kunne sikkert fått napp hvis hun gikk veldig opp i alder, men man skal jo ha noe til felles også... Hva tror dere? Anonymkode: abab6...32b Det er verre for mindre attraktive kvinner enn mindre attraktive menn. Så hun er den stygge venninnen i venninneflokken? Menn går for utseende først og er det akseptabelt så går de videre på personlighet, osv. Sånn er det bare. Anonymkode: 02367...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Det kan godt være, men da må de være ufattelige stygge. Om hun bare er litt under gjennomsnittet, så burde det gå bra. Det er ikke enkelt å finne noen man er kompatibel med og som liker en tilbake, om man er stygg eller ei. Er nok en del pene som går inn i dårlige forhold eller forhold der følelsene ikke er gjensidige. Jeg er under gjennomsnittlig pen selv, men jeg har kjæreste. Dersom man har selvtillit og er trygg på seg selv, så kommer man langt. Har man flaks så kommer man enda lenger Anonymkode: 0b1c2...498 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være, men da må de være ufattelige stygge. Om hun bare er litt under gjennomsnittet, så burde det gå bra. Det er ikke enkelt å finne noen man er kompatibel med og som liker en tilbake, om man er stygg eller ei. Er nok en del pene som går inn i dårlige forhold eller forhold der følelsene ikke er gjensidige. Jeg er under gjennomsnittlig pen selv, men jeg har kjæreste. Dersom man har selvtillit og er trygg på seg selv, så kommer man langt. Har man flaks så kommer man enda lenger Anonymkode: 0b1c2...498 Det skal litt til å bevare god selvtillit når du blir avvist av det motsatte kjønn hele ditt voksne liv... Hun er mer en. Litt under snittet ja. Tynt, kort, pistrete rødt hår, rødsmusset ansikt hele tiden, da hun svetter en del, og en meget uheldig kroppsfasong der alt fettet har lagt seg på magen, med flate pupper og flat bak. Men hun er en veldig hyggelig jente, som er sosialt oppegående og snill... ts Anonymkode: abab6...32b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det skal litt til å bevare god selvtillit når du blir avvist av det motsatte kjønn hele ditt voksne liv... Hun er mer en. Litt under snittet ja. Tynt, kort, pistrete rødt hår, rødsmusset ansikt hele tiden, da hun svetter en del, og en meget uheldig kroppsfasong der alt fettet har lagt seg på magen, med flate pupper og flat bak. Men hun er en veldig hyggelig jente, som er sosialt oppegående og snill... ts Anonymkode: abab6...32b Da lar man andre avgjøre ens egen verdi. Det er kanskje ikke enkelt å bevare selvtilliten, men alternativet er ikke noe å trakte etter. Å ha en vedvarende selvtillit og bra humør krever ofte kontinuerlig jobbing med seg selv og egne tanker. Men det lønner seg når man ikke bryr seg om hva andre mener (med mindre de kommer med konstruktiv kritikk, selvsagt). Det lønner seg når man kan gå rundt og føle seg trygg på seg selv og glad. Hun kunne kanskje prøve noe sterkere deodoranter fra apoteket som hjelper mot svetting. Tror der er noe som heter stop24 (om den eksisterer enda) og en sterkere type enn den igjen om den ikke hjelper. Fett på magen kan trenes bort. Eller er hun kanskje oppblåst i stedet? Er hun veldig tynn, så kan det være at kostholdet som er synderen, at det gjør henne konstant oppblåst. Utenom det, så er det beste å prøve å henge på steder (på internett eller i virkeligheten) der det er høy sannsynlighet for å treffe noen lik seg selv. For min del møtte jeg kjæresten på et forum med en nerdete interesse. Det var også flere mennesker der generelt jeg kom bedre overens med enn ellers i livet. Anonymkode: 0b1c2...498
SailorMac Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er verre for mindre attraktive kvinner enn mindre attraktive menn. Så hun er den stygge venninnen i venninneflokken? Menn går for utseende først og er det akseptabelt så går de videre på personlighet, osv. Sånn er det bare. Anonymkode: 02367...ffa Stemmer vel ikke helt med faktiske data. Det er en langt høyere andel menn enn kvinner som aldri får seg partner eller barn. De attraktive mennene brukes i seriemonogame forhold av flere kvinner, enkelt sagt. En ser det samme f.eks ved enkelte alvorlige psykiske lidelser, som ved schizofreni. Langt høyere andel kvinner enn menn får seg kjæreste. SM 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da lar man andre avgjøre ens egen verdi. Det er kanskje ikke enkelt å bevare selvtilliten, men alternativet er ikke noe å trakte etter. Å ha en vedvarende selvtillit og bra humør krever ofte kontinuerlig jobbing med seg selv og egne tanker. Men det lønner seg når man ikke bryr seg om hva andre mener (med mindre de kommer med konstruktiv kritikk, selvsagt). Det lønner seg når man kan gå rundt og føle seg trygg på seg selv og glad. Hun kunne kanskje prøve noe sterkere deodoranter fra apoteket som hjelper mot svetting. Tror der er noe som heter stop24 (om den eksisterer enda) og en sterkere type enn den igjen om den ikke hjelper. Fett på magen kan trenes bort. Eller er hun kanskje oppblåst i stedet? Er hun veldig tynn, så kan det være at kostholdet som er synderen, at det gjør henne konstant oppblåst. Utenom det, så er det beste å prøve å henge på steder (på internett eller i virkeligheten) der det er høy sannsynlighet for å treffe noen lik seg selv. For min del møtte jeg kjæresten på et forum med en nerdete interesse. Det var også flere mennesker der generelt jeg kom bedre overens med enn ellers i livet. Anonymkode: 0b1c2...498 I en ideell verden lar man seg ikke påvirke av andres negative tilbakemeldinger ja, men det er ikke lett! Hun er ganske tykk generelt, men spesielt magen, tror bare kroppsfasongen hennes er sånn. Hun kan sikkert slanke seg, men det fettet hun har vil nok fortsette å legge seg på magen... Hun lukter ikke svette eller noe, men hun svetter mye, spesielt i ansiktet og på ryggen ( sikkert litt med vekten hennes å gjøre)... Det er veldig synd om hun ikke finner seg en partner, for hun ønsker det veldig sterkt. Hun hadde helt sikkert vært en fin kjæreste for noen også... ts Anonymkode: abab6...32b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 7 minutter siden, SailorMac skrev: Stemmer vel ikke helt med faktiske data. Det er en langt høyere andel menn enn kvinner som aldri får seg partner eller barn. De attraktive mennene brukes i seriemonogame forhold av flere kvinner, enkelt sagt. En ser det samme f.eks ved enkelte alvorlige psykiske lidelser, som ved schizofreni. Langt høyere andel kvinner enn menn får seg kjæreste. SM Men de attraktive mennene er vel ofte attraktive på andre måter enn rent utseendemessig? Det er mitt inntrykk i alle fall. Ofte er de suksessfulle alfahanner, mer enn rålekkre 'Ken-dukker'... ts Anonymkode: abab6...32b 5
SailorMac Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de attraktive mennene er vel ofte attraktive på andre måter enn rent utseendemessig? Det er mitt inntrykk i alle fall. Ofte er de suksessfulle alfahanner, mer enn rålekkre 'Ken-dukker'... ts Anonymkode: abab6...32b Det er jeg jo enig med deg i. Har ikke sett forskning på dette heller og ble nysgjerrig på om det er gjort noe. Skal sjekke Google scholar :-). Ps.: Ser ut til at du har rett- menn er mer utseendefikserte: http://psycnet.apa.org/journals/psp/59/5/981/ http://link.springer.com/article/10.1007/BF01542229 Men ser her: http://psycnet.apa.org/journals/psp/94/2/245/ SM Endret 7. mars 2016 av SailorMac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #10 Skrevet 7. mars 2016 2 minutter siden, SailorMac skrev: Det er jeg jo enig med deg i. Har ikke sett forskning på dette heller og ble nysgjerrig på om det er gjort noe. Skal sjekke Google scholar :-). SM Kult! Si fra hva du finner Anonymkode: abab6...32b
Gjest Hummels Skrevet 7. mars 2016 #11 Skrevet 7. mars 2016 Hun er ung enda så har mange år på seg å finne en partner. Jeg har sett veldig lite attraktive damer og menn med både kjæreste, ektefelle og barn. Spesielt damer. De får seg lettere kjæreste enn menn uansett hvor lite pen de er så finnes håp for alle. Hun må bare ikke gi opp og den svettinga går vel an å gjøre noe med?
Viking1980 Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Ingen som er stygge vell ? Mindre attraktiv er vell et bedre ord .) 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som har en fin personlighet og er både snill, smart og morsom. Hun er derimot ikke så veldig vakker. Hun er alltid singel og har i en alder av 27 aldri hatt noen kjæreste. Jeg er usikker på hvilke menn hun 'går for', ( har bare sett henne i aksjon et par ganger) og da var det ikke de hotteste kjekkasene hun gikk for heller. Hun blir alltid avvist. Hun klager ofre at selv nettdating ikke funker for henne. Tror dere at noen rett og slett er for stygge til å kunne finne en partner? Det er selvsagt en fæl tanke, men kan det være så ille? Hun kunne sikkert fått napp hvis hun gikk veldig opp i alder, men man skal jo ha noe til felles også... Hva tror dere? Anonymkode: abab6...32b Det er en del av disse innleggene "kvinne med stygg venninne som ikke finner kjæreste", men det er sjelden at trådstarterne egentlig virker så genuint interessert i å hjelpe som det du gjør, TS! Jeg har noen ganger sett mennesker som får meg til å tenke "Dersom hun fant seg noen, da kan virkelig alle finne seg noen!". Så ja, jeg har troen på at alle kan finne kjærligheten, uavhengig av ytre faktorer. Når det er sagt, så er det ingenting galt med å forsøke å fikse det som fikses kan, f.eks få god hjelp til hudpleie, klær som virker flatterende, og en kledelig frisyre. Da føler man seg gjerne mer vel og det stråler ut. Men for å komme dit, er det gjerne en del erkjennelser som må gjøres. Man må være glad i seg, ha en romslig selvtillit, selv dersom man skal tørre å fikse på eget utseende. Er denne damen glad i seg selv? Kanskje det er der du kan begynne, snakke med henne om dette, og hvor viktig selvbildet er, dersom man skal finne noen å passe sammen med? Anonymkode: e5268...47a 2
Salka Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Jeg nekter å tro hun er stygg. Fettet på magen kan trenes bort og er magen oppblåst pga mye hvitt mel kan hun endre kostholdet sitt. Mange som blir bedre av å kutte ut hvetemel. Trenger ikke være allergisk mot hvete for å bli oppblåst av det. Hva betyr ganske tykk? 100 kg? Håret kan hun klippe i en kul klipp så det ikke ser så pistrete ut. Eventuelt kan hun ta extentions. Rødmusset hud kan sminkes bort og for svetten kan hun bruke stop 24 eller annen sterk deodorant. Og er problemet virkelig stort kan hun få innvilget svetteoperasjon. Jeg tror heller det er svetten som gjør at hun blir avvist enn utseendet. Mange menn som ikke kun tenker på utseendet, men svette er ekkelt uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 "Gingers" kan jo være flotte, syntes hvertfall det selv som mann. At hun har tynt hår tyder kanskje på at hun ikke tar så godt vare på det? Hvordan setter hun det opp? Det er ikke et problem for meg hvertfall, om det er kort. Når det gjelder kroppsfasong så er det jo mange som er som hun, det behøver heller ikke være noen dealbreaker. Og som det meste annet så handler det også om å ta vare på seg selv. Flat rumpe og fett som legger seg på magen? Velkommen til menns verden, hvis man ikke trener eller tenker på kosthold. Anonymkode: d1709...fdf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 11 minutter siden, Viking1980 skrev: Ingen som er stygge vell ? Mindre attraktiv er vell et bedre ord .) Ja er vel egentlig enig i det. Når man kjenner henne så tenker man jo ikke på det uansett, men det er dette førsteinntrykket da... ts Anonymkode: abab6...32b
Viking1980 Skrevet 7. mars 2016 #17 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja er vel egentlig enig i det. Når man kjenner henne så tenker man jo ikke på det uansett, men det er dette førsteinntrykket da... ts Anonymkode: abab6...32b Om det er en god venninne av deg som det virker som det er. Synes jeg du burde sette deg ned sammen med henne å ta en prat. Vet det ikke alltid er like lett kanskje. Går jo an å se seg i speilet å gjøre noen småting med seg selv for å se mer opp to date ut eller stelt .)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #18 Skrevet 7. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en del av disse innleggene "kvinne med stygg venninne som ikke finner kjæreste", men det er sjelden at trådstarterne egentlig virker så genuint interessert i å hjelpe som det du gjør, TS! Jeg har noen ganger sett mennesker som får meg til å tenke "Dersom hun fant seg noen, da kan virkelig alle finne seg noen!". Så ja, jeg har troen på at alle kan finne kjærligheten, uavhengig av ytre faktorer. Når det er sagt, så er det ingenting galt med å forsøke å fikse det som fikses kan, f.eks få god hjelp til hudpleie, klær som virker flatterende, og en kledelig frisyre. Da føler man seg gjerne mer vel og det stråler ut. Men for å komme dit, er det gjerne en del erkjennelser som må gjøres. Man må være glad i seg, ha en romslig selvtillit, selv dersom man skal tørre å fikse på eget utseende. Er denne damen glad i seg selv? Kanskje det er der du kan begynne, snakke med henne om dette, og hvor viktig selvbildet er, dersom man skal finne noen å passe sammen med? Anonymkode: e5268...47a Takk for det. Nei dette er ikke en jeg er så pen, venninnen min er stygg -tråd' som det er så mange av jeg håper virkelig hun finner seg noen, ikke fordi det er så viktig i seg selv, men jeg vet hun gjerne ønsker en kjæreste... jeg tror hun er glad i seg selv og liker seg selv, men hun er lite selvsikker når hun er på Sjekker'n, og det skjønner jeg jo i og med at hun har mange negative erfaringer. Det er mye lettere å snakke med henne om at problemet kan være selvbilde, enn om at problemet kan være utseende i alle fall... ts Anonymkode: abab6...32b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #19 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for det. Nei dette er ikke en jeg er så pen, venninnen min er stygg -tråd' som det er så mange av jeg håper virkelig hun finner seg noen, ikke fordi det er så viktig i seg selv, men jeg vet hun gjerne ønsker en kjæreste... jeg tror hun er glad i seg selv og liker seg selv, men hun er lite selvsikker når hun er på Sjekker'n, og det skjønner jeg jo i og med at hun har mange negative erfaringer. Det er mye lettere å snakke med henne om at problemet kan være selvbilde, enn om at problemet kan være utseende i alle fall... ts Anonymkode: abab6...32b Det er det siste der jeg tenker også. Jeg tror at dersom du begynner å snakke med henne om selvbildet, så er det kanskje enklere å komme inn på andre ting som 1) dette med å tørre å eksponere seg, 2) at små justeringer kan gjøre stor virkning 3) riktig kosthold, trening og rette klær kan gi en helt annen fasong enn den opprinnelige (dette merker selv vi som er naturlig timeglass). Lykke til! Anonymkode: e5268...47a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #20 Skrevet 7. mars 2016 16 minutter siden, Salka skrev: Jeg nekter å tro hun er stygg. Fettet på magen kan trenes bort og er magen oppblåst pga mye hvitt mel kan hun endre kostholdet sitt. Mange som blir bedre av å kutte ut hvetemel. Trenger ikke være allergisk mot hvete for å bli oppblåst av det. Hva betyr ganske tykk? 100 kg? Håret kan hun klippe i en kul klipp så det ikke ser så pistrete ut. Eventuelt kan hun ta extentions. Rødmusset hud kan sminkes bort og for svetten kan hun bruke stop 24 eller annen sterk deodorant. Og er problemet virkelig stort kan hun få innvilget svetteoperasjon. Jeg tror heller det er svetten som gjør at hun blir avvist enn utseendet. Mange menn som ikke kun tenker på utseendet, men svette er ekkelt uansett. Ja det er sikkert mange ting som kunne gjort utseendet hennes bedre, men slik hun fremstår i dag er det langt langt under snittet. Det jeg er litt usikker på er om det virkelig er DET som gjør utslaget for hennes del. Nå er jo jeg en venninne av henne så det sier seg selv at jeg liker personligheten hennes, men jeg kan virkelig ikke finne noen grunn til at folk skulle velge henne bort på grunn av den, og da står jeg litt igjen med utseendet... ts Anonymkode: abab6...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå