Anciol Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Har en katt som går og slikker på plastposer , kan våkne om natten av rasle raslrasle, da står katten og slikker på en eller annen pose. Og han kan plutselig bare begynne å gulpe , sånn helt uten videre. Har vurdert om jeg skal ringe dyrlegen idag og spørre om en undersøkelse av pusen min. !
Tvist Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Det er mange katter som slikker på plastposer. Aner ikke hvorfor, men mange liker det. Min katt liker å spise på gulvkosten. Aner ikke hvorfor, men helsa er fin. Gulping/oppkast kan skyldes hårballer (kattemalt er genialt mot det, til de kattene som liker det) eller orm om det er lenge siden sist ormekur.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Hvor gammel er katten? Jeg har en katt som alltid har hatt lett for å kaste opp, tror noe av grunnen er at han spiser så raskt fordi han er en litt nervøs og stresset katt. Bruker også skje om jeg gir han våtfor, for da skal han gulpe alt ned på en gang. Tror kanskje noen fortyper funker dårligere enn andre også. Dersom katten din aldri har kastet opp og den er noen år, så ville jeg nok tatt den til dyrlegen for sikkerhets skyld. Anonymkode: 4fd37...a80
Anciol Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2016 Alt var fint bortsett fra at han hadde mark i magen
Kontormus Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, Anciol skrev: Alt var fint bortsett fra at han hadde mark i magen Ja, der ser man. Katter kan gjøre mye rart for å brekke seg. Og det gjorde han nok for på den måten bli kvitt det som var i fordøyelsen som ikke skulle være der. Min overspiste noe vanvittig, og i oppkastet lå bendelormen og buktet seg. Usj, takk for ormekur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå