Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når forholdet er gledesløst,man føler seg overkjørt,man har søkt hjelp,som ikke hjelper, og ingen alenetid, er da tida inne for å gå? svaret sier seg muligens sjøl,men er så vanvittig vanskelig!! Tips? 

Endret av Budeia76
For personlig
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et tips er å slette tråden og lage en mer anonym, her var det mange spesielle opplysninger som gjør dere lett gjenkjennelig for folk som kjenner dere...

Anonymkode: 2344a...710

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tips er å slette tråden og lage en mer anonym, her var det mange spesielle opplysninger som gjør dere lett gjenkjennelig for folk som kjenner dere...

Anonymkode: 2344a...710

Jeg er enig i dette.  Slett, og skriv et nytt innlegg hvor du ikke nevner noe om yrke, bare at du har jobbet selvstendig og er en handywoman.  Forstår problemet ditt, og svarer gjerne.

AnonymBruker
Skrevet
Den 3/7/2016 at 9.14, Budeia76 skrev:

Når forholdet er gledesløst,man føler seg overkjørt,man har søkt hjelp,som ikke hjelper, og ingen alenetid, er da tida inne for å gå? svaret sier seg muligens sjøl,men er så vanvittig vanskelig!! Tips? 

Jeg har det på samme måten og tenker sånn her..

At nå har jeg barn og eget hus. Jeg er ikke lykkelig i mitt forhold, jeg har DET BRA, men får ikke kjærlighet og omsorg men jeg kan gi det til mine barn, og mine barn viser meg kjærlighet.

Og hva er lykke? Hvordan var jeg lykkelig som barn. Jeg var lykkelig som barn, og som tenåring, og når jeg var singel. Finn ut hva som gjorde deg lykkelig da, og se etter de tingene nå. Kansje var det bare en god film, en trivelig telefonsamtale, en tur med en veninne, en ny hobby osv, som kunne gjøre deg lykkelig før i tiden?

Trenger jeg en perfekt kjæreste for å ha det bra i meg selv? kansje ikke. :)

Anonymkode: ebb07...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...