Gå til innhold

4 stk og 17 år

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange å ha hatt sex med 4 stk når man er 17 år?

Anonymkode: 791ac...e17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange å ha hatt sex med 4 stk når man er 17 år?

Anonymkode: 791ac...e17

Overhodet ikke. Du burde ha knulla minst 10-12 stk. til nå.

Anonymkode: d5e10...425

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Du burde ha knulla minst 10-12 stk. til nå.

Anonymkode: d5e10...425

Wtf?:nei:

Til ts: Jeg er 17år selv og er fortsatt jomfru (:flau:), men jeg syns faktisk ikke det er så mange.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Wtf?:nei:

Til ts: Jeg er 17år selv og er fortsatt jomfru (:flau:), men jeg syns faktisk ikke det er så mange.

Ehhh... Tror det var ment som ironi. 

Anonymkode: aaf19...e58

• Liker 6
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh... Tror det var ment som ironi. 

Anonymkode: aaf19...e58

Det er litt vanskelig å skjønne ironi over nett, men jeg håper virkelig det

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Ja. Da jeg gikk VG2 og var 17 var et vel bare 1 av guttene i klassen som hadde hatt sex i det hele tatt. (jentene vet jeg ikke med).

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

ja.

Anonymkode: 219da...b48

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 17 var jeg sammen med min første kjæreste. Hadde ikke sex med nr to før eg var single igjen som 20-åring, og er nå i mitt andre forhold, dvs sex med en tredje person. 

Anonymkode: 3fd81...bcd

Skrevet

Nei.

Gjest cheshirecat
Skrevet

..spiller det noen rolle? 

Skrevet

Ingen andre enn deg kan bestemme om dette er mye. Det er ditt tall og du som skal leve med det. Antall sexpartnere er privat og ikke noe du behøver å snakke med noen som helst andre om, og ingen andre har noe som helst de skulle sagt om ditt privatliv.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Ingen andre enn deg kan bestemme om dette er mye. Det er ditt tall og du som skal leve med det. Antall sexpartnere er privat og ikke noe du behøver å snakke med noen som helst andre om, og ingen andre har noe som helst de skulle sagt om ditt privatliv.

Godt sagt. Veldig enig. 

Skrevet

Noen synes det er mange, andre ikke. Jeg synes ikke det er spesielt mye. Men fortsetter du i den farten kan du ende opp med et ganske høyt tall

Skrevet

Nei, og ingen har noe med ditt antall heller. Så lenge du er fornøyd så er antallet ok.

Skrevet

Jeg tror du burde hatt sex med minst 29 personer før du fyller 17. Du bør også være skilt minst 3 ganger før du fyller 35. 

Neida, jeg er også enig med oraklet peppermyntete ovenfor. Der er faktisk fasiten for fornuftige folk. 

AnonymBruker
Skrevet

nesjda! det er kun DU som merker når det er for mye. dine fremtidige partnere trenger ikke å vite noe som helst om antall da dette er din fortid. så lenge du bruker beskyttelse i form av kondom så har det jo ikke noe å si :) man må jo få lov til å utforske litt! jeg har mine andel partnere, jeg er 25 men skjemmes ikke av det fordi :) jeg får komplimenter for at jeg er god så da er "treningen" verdt det sier nå jeg :P

Anonymkode: 36648...ef4

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn snittet. De mest populære jentene i klassen min var jomfruer helt til 20-årene. Var vel 2 jenter og 1 gutt av 24 som hadde hatt sex på den tiden. To av dem var kjærester... Men veldig mye er det jo ikke. Men om jeg hadde vært 17 år og hørt det hadde jeg nok begynt å stusse. 

Anonymkode: 7d4fb...3c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke hvor mange jeg pulte da jeg var blitt 17. Men mer enn 4. Kanskje 5-6

Anonymkode: 3ee9b...c66

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn snittet. De mest populære jentene i klassen min var jomfruer helt til 20-årene. Var vel 2 jenter og 1 gutt av 24 som hadde hatt sex på den tiden. To av dem var kjærester... Men veldig mye er det jo ikke. Men om jeg hadde vært 17 år og hørt det hadde jeg nok begynt å stusse. 

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: 66521...077

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: 66521...077

28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...