AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 For en og en halv måned siden var pus i slåsskamp med nabokatten. Det gikk en måneds tid før jeg forstod at han hadde fått et sår på halsen som ikke ville gro... Type bitt fra at nabokatten satte tennene i halsen hans. Tok han med til veterinær som skrev ut antibiotikabehandling på 10 dager som han nå har fått. Mot slutten av kuren og den siste dagen på den, så så såret ut til å skulle forsvinne helt. Men nå har det jaggu meg blitt like ille igjen han har klødd det opp og det blør litt til og med. Han skal på sårkontroll igjen denne uka så da får jeg høre hva veterinæren sier. Men liker ikke dette i det hele tatt..... Noen som har erfaringer med lignenende?? Hvordan gikk det med pusen deres?? PS. Pus er kastrert og vaksinert og alt det der. Anonymkode: 66f52...910
Minya Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Det hjelper ihvertfall ingenting om pus kommer til såret og slikker, klorer, biter og klør på det, så det kan hende dere må til med lampeskjerm. Noen katter bare klarer ikke å la sår være i fred, mens andre katter er veldig flinke og lar sårene være. Men hør med veterinær når dere skal inn igjen denne uka. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå