AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 "Popdronningen har ingen problemer med å forklare hvorfor kjærestene hennes gjerne er 30 år yngre enn henne selv. – Det er bare sånn som skjer. De fleste menn på min alder er gift og har barn. De er ikke mulig å date, sier Madonna" http://www.vg.no/rampelys/musikk/madonna/derfor-dater-madonna-56-yngre-menn/a/23411428/ Anonymkode: b8e1d...d64 1
Gjest Blomsterert Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Popdronningen har ingen problemer med å forklare hvorfor kjærestene hennes gjerne er 30 år yngre enn henne selv. – Det er bare sånn som skjer. De fleste menn på min alder er gift og har barn. De er ikke mulig å date, sier Madonna" http://www.vg.no/rampelys/musikk/madonna/derfor-dater-madonna-56-yngre-menn/a/23411428/ Anonymkode: b8e1d...d64 Det sier seg selv at det ikke er sånn,da det fins veldig mange single menn rundt 40 her til lands. Det er nok andre grunner,og tilfeldigheter.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Hun faller for de hun faller for, som de fleste andre, uavhengig av alder. Hun er et skapende menneske og faller naturlig for de som ikke er satte som endel eldre kan bli ( jeg sier ikke alle ), så naturlig at hun møter de med samme livsenergi, eventyrlyst osv, som ofte er yngre enn henne. Anonymkode: dfbfe...bd1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Dårlig unnskyldning, jeg trodde Madonna hadde mer baller enn det! Hun dater unge, stramme menn fordi hun kan, slik som mannlige, rike stjerner i femtiårene selv dater unge stramme kvinner. Madonna gir penger og berømmelse i bytte mot å få svinge seg med unge menn. Det er tross alt ekstremt få kvinner/menn i tjueårene som hadde orket å være med en som var i femtiårene. Anonymkode: f3820...847 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun faller for de hun faller for, som de fleste andre, uavhengig av alder. Hun er et skapende menneske og faller naturlig for de som ikke er satte som endel eldre kan bli ( jeg sier ikke alle ), så naturlig at hun møter de med samme livsenergi, eventyrlyst osv, som ofte er yngre enn henne. Anonymkode: dfbfe...bd1 Jeg tror også på dette. Hun er full av liv og kreativitet. Det er nok ikke mange voksne menn som klarer å holde følge. Anonymkode: a0825...e00
Gjest Genevieve Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun faller for de hun faller for, som de fleste andre, uavhengig av alder. Hun er et skapende menneske og faller naturlig for de som ikke er satte som endel eldre kan bli ( jeg sier ikke alle ), så naturlig at hun møter de med samme livsenergi, eventyrlyst osv, som ofte er yngre enn henne. Anonymkode: dfbfe...bd1 Selvfølgelig har det med at hun synes disse unge mennene er flotte å se på men det finnes også en del flotte menn som er eldre, det er verdt å huske på. Jeg tror du har mye rett i det du skriver. Eldre menn kan være vanskelige å leve med fordi de har visse vaner og rutiner de føler for å opprettholde. Å prøve nye ting eller mentalt være leken og utfordre seg selv er de fleste eldre menn ferdige med.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 At de fleste menn på hennes alder er gift med barn er jo bare tull. Skilsmisseraten i Hollywood er såpass høy at de færreste er gift særlig lenge av gangen. Jeg tror nok mennene på hennes egen alder med samme suksess neppe er interessert, for å være helt ærlig. De fleste dater yngre kvinner, og da blir det det man må gjøre selv og. Menn filtrerer sjelden for rikdom og suksess hos kvinner heller, så lenge de har det selv. Madonna er nok langt mer populær blant kvinner og homofile menn enn hun er blant heterofile menn. I tillegg er jo Madonna ekstremt opptatt av å holde på ungdommen, og å omgi seg med yngre mennesker gir en ofte følelsen av at man er yngre enn man er. Anonymkode: 2d9ae...9d1
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har slutte å date yngre menn, nu vil jeg ha meg en fornuftig kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Jeg er i midten av 30-årene, uten barn. Jeg har bare lyst å date yngre som ikke har barn. Før ville jeg heller date eldre menn, men nå har jeg ikke lyst at de skal være mer enn et år eldre enn meg... maks! Men foretrekker de yngre sånn egentlig. Anonymkode: ab785...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 Det er en kjent sak at mange unge kvinner går etter gamle menn. Men at ei voksen dame dater yngre menn er galt eller? Anonymkode: 183b6...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå