AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Mannen er gift. #den følelsen ,-( ,-( (Han vet ingenting om hva jeg føler, og kommer av åpenbare grunner aldri til å få vite det heller.) Anonymkode: dd48a...9f6
Gjest Genevieve Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Hva du enn gjør.. aldri si "#denfølelsen" igjen! Det kløøøør innvendig av irritasjon av det uttrykket!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Skjønner hva du mener og er egentlig helt enig. Har aldri brukt utrykket før, og hadde egentlig lyst til å putte noen stygge gloser innimellom ordene, men jeg forkortet det veldig. Godt å kjenne på forelskelsesfølelsen, men så utrolig vondt at det er for en som jeg ikke kan få. :-( ts Anonymkode: dd48a...9f6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Vet alt om det I mitt tilfelle løy han og sa han var skilt. Men det viste seg å være løgn. Han vet ikke at jeg vet. Og det føles bare dritt... jeg tenker tilbake på den tiden vi hadde sammen, og den var helt fantastisk. Men jeg har tatt avstand. Hvor vondt det enn gjør. Anonymkode: a1db4...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Det at han er gift er da ikke noe hinder. Anonymkode: d8852...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå