AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Er det vanlig at damer ser på rumper til menn? Fikk et komplement i går om at jeg hadde fin rumpe (har aldri hørt det før!) Anonymkode: 6fab2...dc1
literally Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Jeg gjør det i hvert fall. Ikke alltid, men innimellom. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Ja, noe av det første jeg ser på. Fin, trent rumpe = sunn mann. Anonymkode: dcd7a...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Der varierer på hvem man spør, men jeg personlig ser mye på menn sine rumper! Alltid fint med en fin og spretten rumpe på mannfolka, for meg er det mye finere enn flate rumper! Men enten som sagt kommer det Ann på preferanser men vanlig er det ja haha! Blir litt det samme som at noen jenter ser på bryst/mage og noen på rygg Anonymkode: ebe1f...d06
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Nei. Med mindre den har noe avvikende med seg.. Men vet enkelte kvinner er veldig opptatt av mannens rumpe, uten at jeg helt forstår hvorfor.. men men, hver sin smak..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Det er viktig for meg med en spretten rumpe, ikke helt flat 😏 så ja, setter pris på en fin og trent rumpe Anonymkode: c3ebd...fbc 2
Fiberhusk Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Har aldri brydd meg om rumper på menn. Hvis jeg "ser" på en, så er der kun hvis han går foran meg og er så høy at rumpa er i ansiktshøyde for meg, eller fordi han har satt seg på en tyggis. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Er det viktig at rumpa er flat eller "stor" /større ? 😜 Anonymkode: bf980...cf3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 Jeg forstår ikke fasinasjonen med rumper, hverken på kvinner eller menn. Det er en rumpe liksom. Anonymkode: 92c7e...c4d 1
Version 2.0 Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 Nei, bare med mindre han har unormal sprettrumpe eller lignende. Ser oftest på torsoen, armene/hendene og ansiktet.
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke fasinasjonen med rumper, hverken på kvinner eller menn. Det er en rumpe liksom. Anonymkode: 92c7e...c4d Faktisk mer fascinert av damerumper...de er jo ofte myke, glatte og har nydelige svaiende former.. Men mannerumpa er ofte bleik, flat og hårete..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 Nei, det gjør jeg ikke, med mindre det er noe galt, som feks en tyggis plassert der. Jeg ser på øynene, tennene (er de velstelt?) og armene (- er dette armer jeg kan se for meg holde rundt meg?). I tillegg legger jeg merke til lukten, elsker lukten av menn. (Ikke overparfymerte) Anonymkode: bf70b...313
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 Nei, rumpa til en mann er vel det jeg tenker minst på og ikke legger noe særlig merke til. Legger bare merke til den hvis den er veldig spretten.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 Dette var langt over forventning at damer er så interesser i rumper til menn 😘 Anonymkode: bf980...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå