AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Hei. Jeg begynte i fjord med å ta laserbehandling i underlivet for å bli kvitt håret en gang for alle. Jeg tok 4 behandlinger med ca. 8 uker mellom hver gang, og ca. en uke etter hver behandling mistet jeg alt håret. Dessverre vokste dette ut igjen etter noen uker, og så fortsatte jeg å ta laser, miste hår, for å så få håret tilbake. Jeg fant ut etterhvert at behandleren brukte IPL laser, noe som ikke kunne kalles for en laser en gang, og som ofte krever dobbelt så mange behandlinger enn f.eks en diodelaser for å fjerne håret. Jeg sluttet med IPL "laser", og fikk min første ordentlige laserbehandling på en laserklinikk med diodelaser fra Luminers (skal være bra i følge internett). Hadde én behandling som var helt jævlig. Jeg ble brent så til de grader og lå der i stolen som et tortur-offer. Det var ingen kjøling før behandlingen og det kjentes seriøst ut som noen satt med en sigarett å brant meg i skrittet. Jeg tenkte at DETTE i vært fall kom til å ha god effekt. Men, nå er dette snart to uker siden denne behandlingen og hårene er fortsatt der. Jeg har ikke mistet håret, og ingen hår har løsnet fra hårsekkene heller slik de gjorde etter behandling med IPL. Hva i alle dager er galt? Hvorfor faller ikke håret av? Jeg har brukt tusenvis på dette nå Noen med erfaring? Anonymkode: 15d2c...376
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Handymanhedmark skrev: Hvorfor være glatt ? Slutt med det tullet. De fleste jenter ønsker å være fri for hår. Anonymkode: 812e2...35f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Herregud, Dolly Duck lepper, gåserumpe og manneøyenbryn, ser jeg for meg. Anonymkode: 08252...2d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå