Gå til innhold

Bruke bassenget uten å leie rom? Bergen Raddison Blu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om er det mulig? 

Går det an å betale for å bruke bassenget/boblebad/badstue uten å måtte leie rom? :) Hva er isåfall prisen? 

Anonymkode: 3265a...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt dem i morgen. 

Eventuelt bare gått inn dit og svømt og så dratt hjem. Det verste som kan skje er at noen ber deg dra.

AnonymBruker
Skrevet

Det må være planlagt, så hadde vært fint om noen hadde visst det sikkert.. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg ville ringt dem i morgen. 

Eventuelt bare gått inn dit og svømt og så dratt hjem. Det verste som kan skje er at noen ber deg dra.

Kan være man må ha nøkkelkort for å komme inn.

Anonymkode: 5e08a...ae2

Skrevet

Hotellet vet, det er bare å ringe dem nå.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det må være planlagt, så hadde vært fint om noen hadde visst det sikkert.. 

Siden jeg føler meg veldig hyggelig i kveld ringte jeg Radisson Blu Hotel Norge Bergen (ikke royal men siden du ikke spesifiserte royal antok jeg at det ikke var det). De kunne informere meg om at kun gjester og "medlemmer" kan bruke bassenget. Aner ikke hva et medlem er, men jeg har andre ting å gjøre enn å snakke med resepsjonister.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, cassio skrev:

Hotellet vet, det er bare å ringe dem nå.

Jeg ringte, de sa nei. Kun gjester og medlemmer.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Siden jeg føler meg veldig hyggelig i kveld ringte jeg Radisson Blu Hotel Norge Bergen (ikke royal men siden du ikke spesifiserte royal antok jeg at det ikke var det). De kunne informere meg om at kun gjester og "medlemmer" kan bruke bassenget. Aner ikke hva et medlem er, men jeg har andre ting å gjøre enn å snakke med resepsjonister.

Hæ, gjorde du? :P Tusen takk! :) Du er en hyggelig mann. Selv liker jeg ikke å ringe å høre om sånt, så det var midt i blinken. Da vet jeg det. 

Skrevet

Bare ring resepsjon og spør.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, gjorde du? :P Tusen takk! :) Du er en hyggelig mann. Selv liker jeg ikke å ringe å høre om sånt, så det var midt i blinken. Da vet jeg det. 

Det gjorde jeg, resepsjonisten virket hyggelig han. Men først kom det en skummel robotstemme som sa samtalen ble tatt opp og at jeg ble satt over til noen. Du får et rom til 877.50 på booking.com hvis du er desperat etter å bade, og hvis du spiser ukens måltid på frokosten der kan det jo kanskje lønne seg ;)

1 minutt siden, karlakarl skrev:

Bare ring resepsjon og spør.

Har allerede ringt, de sa nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Det gjorde jeg, resepsjonisten virket hyggelig han. Men først kom det en skummel robotstemme som sa samtalen ble tatt opp og at jeg ble satt over til noen. Du får et rom til 877.50 på booking.com hvis du er desperat etter å bade, og hvis du spiser ukens måltid på frokosten der kan det jo kanskje lønne seg ;)

Har allerede ringt, de sa nei. 

<3 Tusen takk. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

<3 Tusen takk. 

Og så gir du meg ikke piler?! :P Piler er eneste grunnen til at jeg er her jo Oo

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...