AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har hatt min første "voksen"jobb i en måned, og skal imorgen på en jobbreise med en kollega. Har bare kjent han i en måned, men vi jobber ikke så tett sammen. Det jeg lurer mest på er hvordan man oppfører seg på feks hotellromet vi må dele. Jeg har jo overnattet sammen med venner og sånn, og jeg har ingen problem med å gå rundt i truse og t-skjorter når jeg skal legge meg, men det gjør jeg kanskje ikke rundt en" fremmed" mann? Jeg er så ny på dette. Anonymkode: 990f1...e15
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 What? Skal du på jobbreise og må dele rom med en av motsatt kjønn, eller er du også en mann? Det hadde jeg overhodet ikke akseptert som kvinne selv. Samme kjønn ja, motsatt kjønn - glem det. Det er ingen som helst måte jeg kan svare deg på hva / hvordan du skal gjøre det der greit, for å dele rom med motsatt kjønn på jobbreise er bare ikke greit. Anonymkode: f3db6...cb3 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Jeg hadde uten tvil bedt om enkelt uansett kjønn! Anonymkode: 47149...b4c 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde uten tvil bedt om enkelt uansett kjønn! Anonymkode: 47149...b4c *enkeltrom Anonymkode: 47149...b4c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Høres ut som starten på en dårlig romansenovelle Men om dere kjenner hverandre såpass dårlig ville jeg nok bedt om enkeltrom, om jeg kjenner dem godt kunne jeg gått med på samme rom så lenge sengene er separat. Mann eller kvinne. Anonymkode: bb436...101
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt min første "voksen"jobb i en måned, og skal imorgen på en jobbreise med en kollega. Har bare kjent han i en måned, men vi jobber ikke så tett sammen. Det jeg lurer mest på er hvordan man oppfører seg på feks hotellromet vi må dele. Jeg har jo overnattet sammen med venner og sånn, og jeg har ingen problem med å gå rundt i truse og t-skjorter når jeg skal legge meg, men det gjør jeg kanskje ikke rundt en" fremmed" mann? Jeg er så ny på dette. Anonymkode: 990f1...e15 Jeg hadde ikke vært komfortabel med å del hotellrom med en mannlig kollega gitt at du er kvinne, Har du fått beskjed om at dere skal dele, eller er dette noe du tror? (jeg hadde noen litt merkelige forestillinger om hvordan jobbe skulle spare penger da jeg var ny). Hvor gammel er du og hvor gammel er kollegaen din? Ville nevnt for sjefen at du var ukomfortabel med dette... Anonymkode: 7d05e...19d
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Do: Jobb for en bedrift som gir deg et egent rom Don't: Jobb for en bedrift som vil ha deg til å dele rom med en fremmed kollega Drikk for mye Mist nøklene til leiebilen 1
SillyFlamingo Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 De kan vel ikke tvinge deg til å dele rom med kollega? Jeg reiser mye i jobb å har aldri delt rom med noen selv om vi bare er menn i min avdeling og kjenner hverandre godt, høres veldig useriøst ut! 1
debattanten Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Har noen hundre reisedøgn og det å dele rom har aldri vært et tema. Høres mer ut som en sleip kollega som utnytter en uvitende nyansatt i håp om å få seg noe 1
Cuntzilla Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Hallo. Du skal ikke dele rom med en kollega av motsatt kjønn. På ingen måte normalt. Så det du skal gjøre er å be om eget rom Må du dele rom (det må du ikke) så går du jo ikke rundt i truse selvsagt. Kjøp deg en pysj og skift på badet. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #12 Skrevet 7. mars 2016 Ts her Haha! Så uvitende er jeg! Jeg trodde vi skulle dele, men ser jo ut som at jeg er helt på jorde godt dere klarer det opp for meg! Anonymkode: 990f1...e15 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #13 Skrevet 7. mars 2016 Dårlig gjort av dere KG kvinner. Nå hadde denne mannen lagt opp til noe romatisk, så ødelegger dere. Anonymkode: 96c54...d9c
ViljaH Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har alltid enkeltrom, selv om jeg reiser med kollega av samme kjønn jeg kjenner ganske godt. Teit å vente på tur på badet på morgenen, ikke prompe når man sover, ikke lage lukt på badet osv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her Haha! Så uvitende er jeg! Jeg trodde vi skulle dele, men ser jo ut som at jeg er helt på jorde godt dere klarer det opp for meg! Anonymkode: 990f1...e15 Jeg var på min første studietur med jobben da jeg akkurat hadde begynt og satt på nåler en hel kveld på fancy restaurant i angst for at jeg måtte betale selv (hadde ikke fått min første lønn enda). Så jeg skjønner deg godt (og nei, jeg betalte ikke selv) Har du fått info om hvor dere skal bo og sånn? Hvis ikke alt har kommet på mail kan du jo spørre kollegaen du skal reise med generelt om hotellrom er bestilt, hvilket system dere har for reiseregninger o.l. Dette er helt normale ting å lure på før sin første jobbreise. God tur! Anonymkode: 7d05e...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå