SøtMelon Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Hei! Noen som vet hvordan jeg får begrenset andres tilgang til min facebook? Jeg vil fortsatt være venn med vedkommende, men ønsker ikke at hun skal få med seg hva jeg gjør på facebook.. Da jeg vet at hun sprer dette videre til personer jeg ikke vil ha kontakt med. Så, hvordan gå fram?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, SøtMelon skrev: Hei! Noen som vet hvordan jeg får begrenset andres tilgang til min facebook? Jeg vil fortsatt være venn med vedkommende, men ønsker ikke at hun skal få med seg hva jeg gjør på facebook.. Da jeg vet at hun sprer dette videre til personer jeg ikke vil ha kontakt med. Så, hvordan gå fram? Du må gå inn på profilen til vedkommende og trykke på "venner", så legger du til i liste. Feks Begrenset. Anonymkode: e0543...6e9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Kan på innstillinger lage grupper av venner. så kan du på innlegg og statuser velge at dette blir sett av selvvalgt gruppe, venner, offentlig. Da kan du velge selvvalgt gruppe som kan inneholde alle unntatt henne. men seff, har du 500 venner på facebook så tar det litt tid å velge 499 for å unngå hu. Letteste er nok å slette henne. Anonymkode: 7d1f1...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå