Gå til innhold

Kule cowboysboots?


Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt de lilla semskede bootsene til Bronx fra lillevinkelsko. De er skikkelig stilige!!! de er ganske vide i leggen, så det er god plass til å ha buksa inni. Har fådd masse kommentarer på hvor stilige de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Huff...ringte ned til lillevinkel nå.

De har nesten ingen hvite igjen... :evil:

Noen som har sett noen andre kule noe sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
:o

har vi kommet tilbake til cowboystøvler på utsiden av buksene nå? også hvite og lilla og rosa da.....

Det stemmer.

Men når dette var moderne for deg var vel vi små bebbisser som lå i vogna og gurgla :tunge1:

Så vi har ikke vært igjennom denne moten enda vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er bare 22 år, men har jo opplevd bootsmoten tidligere, på slitten av barneskolen tror jeg, om det ikke var begynnelsen av ungdomsskolen... Husker jeg hadde brune, semska boots, med firkanta tå, og ringer på sidene. ALLE hadde det...

Broren min derimot, som er 6 år eldre enn meg, hadde svarte spisse boots... Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er bare 22 år, men har jo opplevd bootsmoten tidligere, på slitten av barneskolen tror jeg, om det ikke var begynnelsen av ungdomsskolen... Husker jeg hadde brune, semska boots, med firkanta tå, og ringer på sidene. ALLE hadde det...

Broren min derimot, som er 6 år eldre enn meg, hadde svarte spisse boots... Æsj...

Husker jeg godt... men jeg fikk aldri cowboyboots av mamma jeg :(

Å Gud så missunnelig jeg var også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...