Gå til innhold

Hva shopper dere på nettsider?


Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh

Hva pleier dere å handle på eks: LF, HqHair eller strawberrynet.

Noen favoritter??

Noen andre steder dere pleier å handle spesielle ting på?

Selv handler jeg ofte en spesiell lipgloss fra strawberrynet, og ofte shampoo og balsam fra redken på LF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg kjøper Dermalogica og noen hårprodukter fra Lookfantastic, og fra Essential Dayspa kjøper jeg MD Formulations. I tillegg kjøper jeg linser på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler Dermalogica- & hårprodukter på lookfantastic, og sminke på Strawberrynet og Essential Dayspa.

Har kjøpt to kjoler på Gojane også, og ellers klær fra H&M.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg handler Dermalogica- & hårprodukter på lookfantastic, og sminke på Strawberrynet og Essential Dayspa.

Har kjøpt to kjoler på Gojane også, og ellers klær fra H&M.com.

hvordan er klærne fra gojane forrsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler litt klær på nett, men da mest til barna. Har nesten sluttet da jeg har funnet ut at det er vel så mye tilbud i butikker her jeg bor, og da kan man jo prøve klærne. Skal en returnere, blir det fort dyrt!

Ellers handler jeg linser på nett, bøker i blant, og jeg har også handlet digitalkamera, minnebrikke og dessuten mobiltelefon til sønnen min på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper sminke og diverse hudprodukter fra strawberry, shampo/balsam fra LF.

Har kjøpt litt smykker fra ebay, og tror jeg skal kjøpe dermalogica produkter fra en forhandler der fra nå av.

(Ellers kjøper jeg bøker fra norli og amazon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er klærne fra gojane forrsten?

Jeg ble positivt overrasket,..De var slik de fremsto på bildet, og satt som ett skudd. Kvaliteten er ikke super, men det bryr jeg meg ikke så veldig om så lenge jeg fikk bruke de til det som var planlagt,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke på de butikkene opplistet, men har endel andre som jeg handler fra. selv om jeg kjempelei alt som heter toll og moms :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...