Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst på noen overdeler i litt "sprekere" farger. Ser for meg kalde pastellfarger. Lyseblått, lyserosa, osv. 
Men har litt lite inspirasjon. Noen som har noen tips til noen nettbutikker som fører litt feminine overdeler med litt utvalg? 

Jeg handler svært så å si aldri klær over nett så har ikke den største oversikten. :-) Har tenkt på at jeg kan jo f.eks kjøpe noen basic t-shorter i slike farger, men da må jeg ha noe over pga årstiden. Tenker kanskje vanlig cardigan blir litt kjedelig. Hva bruker dere av overdeler?

Anonymkode: f43a4...23b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Zalando.no. Jeg bruker tykk cardigan, tynn parkas, stoffjakke eller skinnjakke som ytterplagg litt uti våren, eller allværsjakke om det blåser mye eller regner, bruker mye t-skjorter innerst året rundt, genser (tynn eller tykk) eller bluse. 

Anonymkode: f1028...c18

AnonymBruker
Skrevet

Ja, Zalando har jeg hørt skal ha mye fint. :-) Takk for tips! Tenker at det kan jo være stilig med litt "lag på lag" stil og. 
Jeg er avhengig av å ha noe mellom ytterjakke og det jeg har innerst (hvis jeg bruker t-shorte) da jeg er frossen av meg. Har noen lange tynne cardiganer, men blir kanskje litt kjedelig? Ser for meg kalde pastellfarger. Synes det er så nydelig nå som det går snaart mot vår. 

Har og tenkt på peplumtopper. Har faktisk ingen. Vil si jeg er nokså enkel i stilen, men samtidig feminin. Liker ikke når det blir for mye dilldall.

AnonymBruker
Skrevet

Passer peplumtopper best til skjørt eller bukse?

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.3.2016 at 23.00, AnonymBruker skrev:

Ja, Zalando har jeg hørt skal ha mye fint. :-) Takk for tips! Tenker at det kan jo være stilig med litt "lag på lag" stil og. 
Jeg er avhengig av å ha noe mellom ytterjakke og det jeg har innerst (hvis jeg bruker t-shorte) da jeg er frossen av meg. Har noen lange tynne cardiganer, men blir kanskje litt kjedelig? Ser for meg kalde pastellfarger. Synes det er så nydelig nå som det går snaart mot vår. 

Har og tenkt på peplumtopper. Har faktisk ingen. Vil si jeg er nokså enkel i stilen, men samtidig feminin. Liker ikke når det blir for mye dilldall.

Anbefaler ikke zalando. Mye fint, men mye rot med betlinger, kanselleringer og leveringer. Klærne har ikke god kvalitet, og er ikke som beskjevet. Har brukt sikkert 100 000 kr der, men aldri mer.

Anonymkode: 9a9c6...0b6

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.3.2016 at 17.05, AnonymBruker skrev:

Passer peplumtopper best til skjørt eller bukse?

Peplum er UT!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Peplum er UT!

Det har jeg fått med meg. :)

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler ikke zalando. Mye fint, men mye rot med betlinger, kanselleringer og leveringer. Klærne har ikke god kvalitet, og er ikke som beskjevet. Har brukt sikkert 100 000 kr der, men aldri mer.

Takk for advarselen! :) Da styrer jeg unna. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg fått med meg. :)

Takk for advarselen! :) Da styrer jeg unna. 

Jeg har aldri hatt noen problemer med Zalando. De har levert innen noen dager, og har alltid vært fornøyd med det jeg har beholdt. Blir jo helt dumt å si at "Zalando har klær med dårlig kvalitet" når de selger flere hundre merker der inne, og mange merker av god kvalitet.

Anonymkode: b5e73...c68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt noen problemer med Zalando. De har levert innen noen dager, og har alltid vært fornøyd med det jeg har beholdt. Blir jo helt dumt å si at "Zalando har klær med dårlig kvalitet" når de selger flere hundre merker der inne, og mange merker av god kvalitet.

Anonymkode: b5e73...c68

Enig i dette, aldri hatt problemer og leveransen har alltid vært rask. Går selvsagt ikke an å skylde på Zalando ang kvaliteten på klærne heller som nevnt, det skyldes merket man har kjøpt isåfall. 

Anonymkode: f1028...c18

• Liker 2
Skrevet (endret)

boozt har godt utvalgt ellers så er kanskje bubbleroom & nelly.com noe? ellers har Asos.com godt med utvalg.

Endret av marleneK92
Skrevet

Elsker boozt,com! Mange merker, masse fint. Sender kjapt og aldri noe tull med retur. Zalando har jeg bestilt fra én gang, aldri mer! 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips! :-) Har bestemt meg for å investere i noen skjorter i pastellfarger. De kan jo dresses opp og dresses ned alt etter anledningen. Tror kanskje jeg skal bli flinkere med accesories, for å gjøre antrekk litt mer spennende. Er klassisk i stilen så føler jeg kler meg litt "kjedelig". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...