Gå til innhold

Noen som vil hjelpe venninna mi å vinne oppussing av gang?

Nasseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stemte på venninna di :)

Bestemte meg for å stemme på den som trenger det mest, og det ble helt klart dem! De har etter mitt syn den største og dyreste jobben framfor seg.. Håper de vinner, ligger litt tynt an nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på venninna di  :)  

Bestemte meg for å stemme på den som trenger det mest, og det ble helt klart dem! De har etter mitt syn den største og dyreste jobben framfor seg.. Håper de vinner, ligger litt tynt an nå..

Takk for at du også syntes Ole Morten og dem trenger ny gang, og at du gav ham en stemme! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordor det, det er jo en avstemmning som ligger ute på nett, der alle som vil kan stemme. Trådstarter bare opplyser om siden og ber om noen stemmer.

Der er jo opp til hver enkelt og stemme på den gangen de vil.

Jeg er sikker på at noen her inne har stemt på noen av de andre gangene, bare de sier det ikke her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordor det, det er jo en avstemmning som ligger ute på nett, der alle som vil kan stemme. Trådstarter bare opplyser om siden og ber om noen stemmer.  

Hele poenget er jo at de ligger ute slik at man kan stemme på den styggeste. Ikke på navn kun fordi noen sier det.

Vet tilsvarende ting er blitt gjort i andre konkurranser, og det har vært sett på som juks.

Men, meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dette er litt urettferdig og juksete, jeg.

Det skal jeg ikke se bort i fra... Jeg har gjort dette rett og slett fordi jeg synes det er den styggeste gangen, og fordi hun som leder har alliert seg med flere hundre stykker inne på dinbaby.com - og gått forbi... Siden hun kan "jukse", så kan jammen jeg det også...

Men forresten, takk til dere som har stemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...