AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Vi ble sammen for 4 uker siden.Det var han som spurte om vi skulle bli et par og jeg sa ja.Han var veldig "på" de første ukene.Skulle være med meg hele tiden,og det var ikke bare sex.Og ja.Jeg har møtt playere før,men dette virket ekte.Jeg er ikke naiv. Han ringte meg nesten hver dag for å høre om jeg hadde hatt en fin dag,etc.. Han sa han skulle slette profilen sin på datingsiden,uten at jeg tok det opp.Jeg sa jeg ville gjøre det samme.Da jeg var inne og slettet min noen dager etterpå var han fortsatt der,men jeg tenkte ikke noe mer på det.Stolte på at han ville slette den.Uken etter ble han syk.Deretter ble kontakten vår mye mindre..Fra å prate i tlf nesten hver dag ble det bare meldinger ca 2 ganger per uke.Han sa han var blitt veldig syk,men nå ser jeg han har lagt til ei jente jeg vet hvem er,på fbook og hun har profil på samme datingside som han.Dette vet jeg fordi en kamerat også har lagt henne til,og de møttes på denne datingsiden.Han sendte meg screenshot av profilen hennes,og den er aktiv. Jeg er ganske skuffet nå,for dette er jo en form for utroskap.Han sa gang på gang at han elsket meg.Han har hilst på foreldrene mine og snart skulle jeg hils på hans.Jeg vil sende han en melding om at "forholdet" nå er over og han kan lete videre.Hvordan ville du formulert dette? Anonymkode: 7ded9...12f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ble sammen for 4 uker si Jeg er ganske skuffet nå,for dette er jo en form for utroskap.Han sa gang på gang at han elsket meg.Han har hilst på foreldrene mine og snart skulle jeg hils på hans.Jeg vil sende han en melding om at "forholdet" nå er over og han kan lete videre.Hvordan ville du formulert dette? Anonymkode: 7ded9...12f Store ord er et av varselstegnene. Ingen elsker et annet menneske etter så kort tid. Anonymkode: c6158...845 23
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Han er ikke utro selv om han har lagt til noen på FB som også har vært på datingsiden. At han ikke har slettet datingprofilen sin er dårlig gjort når han sa han skulle det, men det er fortsatt ikke utroskap. Hvis du skal skrive en melding for å gjøre det slutt så syns jeg det vitner om umodenhet. Å slå opp syns jeg man bør gjøre ved å snakke med hverandre. Anonymkode: 87b51...135
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Store ord er et av varselstegnene. Ingen elsker et annet menneske etter så kort tid. Anonymkode: c6158...845 Helt enig i dette. Jeg synes heller ikke det skal være noe tvil på at han kun vil ha deg, TS. Dump han, du fortjener en som virkelig liker deg. Han er fortsatt aktiv på datingside OG legger til andre single jenter på Facebook som han sannsynligvis har møtt på den siden. Trenger du noe mer bevis enn det for at han ikke er 100 prosent dedikert til deg? Anonymkode: d272b...4f2 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Store ord er et av varselstegnene. Ingen elsker et annet menneske etter så kort tid. Anonymkode: c6158...845 Skulle kanskje lagt til at vi har kjent hverandre i flere år.Men er ellers enig i at store ord for tidlig er et dårlig tegn. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke utro selv om han har lagt til noen på FB som også har vært på datingsiden. At han ikke har slettet datingprofilen sin er dårlig gjort når han sa han skulle det, men det er fortsatt ikke utroskap. Hvis du skal skrive en melding for å gjøre det slutt så syns jeg det vitner om umodenhet. Å slå opp syns jeg man bør gjøre ved å snakke med hverandre. Anonymkode: 87b51...135 Problemet er at når jeg ringer tar han ikke telefonen og når jeg sender sms eller mld på fbook svarer han ikke.Selv om jeg ser mld på fbook er åpnet og lest for flere dager siden.Hva skal man gjøre da?Orker ikke ringe han 20 ganger om han ikke tar tlf. Anonymkode: 7ded9...12f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Er du ikke gammel nok til å gjøre det slutt ved å snakke sammen, er du ikke gammel nok til å inngå forhold. Man gjør det ikke slutt med en melding. Da snakker man sammen. Anonymkode: d2370...a55
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle kanskje lagt til at vi har kjent hverandre i flere år.Men er ellers enig i at store ord for tidlig er et dårlig tegn. Problemet er at når jeg ringer tar han ikke telefonen og når jeg sender sms eller mld på fbook svarer han ikke.Selv om jeg ser mld på fbook er åpnet og lest for flere dager siden.Hva skal man gjøre da?Orker ikke ringe han 20 ganger om han ikke tar tlf. Anonymkode: 7ded9...12f Om han er en Player e.l. som du nevnte, så er spenningen over nå for han, dessverre, etter at han har fått det han jaktet på. Da er det ut på ny jakt... Anonymkode: c6158...845 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke gammel nok til å gjøre det slutt ved å snakke sammen, er du ikke gammel nok til å inngå forhold. Man gjør det ikke slutt med en melding. Da snakker man sammen. Anonymkode: d2370...a55 Leste du det jeg skrev over her? Anonymkode: 7ded9...12f 2
Berit Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Når du har sendt han meldinger og han ikke har svart, så er det han som har ansvar å svare/ta initiativ til å ta kontakt. Gjør han ikke det, er han umoden og ikke noe å bruke energi på. Du skylder han ikke å la deg høre fra. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Berit skrev: Når du har sendt han meldinger og han ikke har svart, så er det han som har ansvar å svare/ta initiativ til å ta kontakt. Gjør han ikke det, er han umoden og ikke noe å bruke energi på. Du skylder han ikke å la deg høre fra. Det er jeg helt enig i.Problemet er at jeg er 100% sikker på at han kommer til å ta kontakt senere,og spille uskyldig.Hva skal jeg gjøre når det skjer? Tar i mot alle tips og råd Anonymkode: 7ded9...12f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig i.Problemet er at jeg er 100% sikker på at han kommer til å ta kontakt senere,og spille uskyldig.Hva skal jeg gjøre når det skjer? Tar i mot alle tips og råd Anonymkode: 7ded9...12f Avvis han, dersom du ikke har ønske om fortsatt å bli playet av han. Anonymkode: c6158...845 5
Gjest Mythic Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig i.Problemet er at jeg er 100% sikker på at han kommer til å ta kontakt senere,og spille uskyldig.Hva skal jeg gjøre når det skjer? Tar i mot alle tips og råd Anonymkode: 7ded9...12f Hvis/når han tar kontakt, så sier du bare at du har mistet interessen og vil avslutte. Verre er det ikke.
Berit Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig i.Problemet er at jeg er 100% sikker på at han kommer til å ta kontakt senere,og spille uskyldig.Hva skal jeg gjøre når det skjer? Tar i mot alle tips og råd Anonymkode: 7ded9...12f Den tid den sorg (?) Vent å se hva han sier, så får du avgjøre hva du vil og hva du vil svare. Til da, slapp av 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 Må vel slappe av litt ja,men ble bare så skuffa og sint da jeg så dette Anonymkode: 7ded9...12f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 Den 6.3.2016 at 18.48, AnonymBruker skrev: Han har hilst på foreldrene mine og snart skulle jeg hils på hans. Anonymkode: 7ded9...12f Jeg ble nysgjerrig på dette, hvorfor presentere hverandre for familiene etter kun 4 uker i lag? Selv har jeg ikke presentert noen for etter 6 måneder. Anonymkode: 55d1c...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 Den 6.3.2016 at 18.58, AnonymBruker skrev: Er du ikke gammel nok til å gjøre det slutt ved å snakke sammen, er du ikke gammel nok til å inngå forhold. Man gjør det ikke slutt med en melding. Da snakker man sammen. Anonymkode: d2370...a55 Etter et lengre forhold ja, men et forhold som har vart i 4 uker er noe helt annet. Anonymkode: 55d1c...7cd 1
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2016 #17 Skrevet 8. mars 2016 Den 3/6/2016 at 19.11, Mythic skrev: Hvis/når han tar kontakt, så sier du bare at du har mistet interessen og vil avslutte. Verre er det ikke. Tenkte det samme.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #18 Skrevet 8. mars 2016 Hvor gamle er dere? Livet er for kort til å bli kastet bort på en tufs som dette.. Er det så mye usikkerhet og avvisning så tidlig, så sier det litt om hvordan resten av forholdet kommer til å bli, i årene fremover.... Anonymkode: 7f824...acf 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #19 Skrevet 8. mars 2016 Høres ut som om han håper du forsvinner ved å ikke svare på tlf og meldinger.. Jeg hadde sendt en melding alla; "siden du tydligvis er frisk nok til å lese meldinger på Facebook, samt legge til nye venner der, men for syk til å svare på meldinger og tlf anser jeg oss som over". Anonymkode: 5f5c6...151
makkapakka Skrevet 8. mars 2016 #20 Skrevet 8. mars 2016 jeg tror han er "syk" jeg tror han har mistet interessen og jeg hadde ikke kastet bort en eneste sms eller kontakt med han mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå