Silfen Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Vært borti et eller annet med den nederste linjen på pcn. I chrome er den helt borte, men i firefox fikk jeg den tilbake men den er helt feil og den står for eksempel foran chatten på FB slik at jeg ikke ser feltet jeg skriver i. Har googlet, men finner ikke noen løsning. Forslag?
stan Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 (endret) Litt usikker på hva du mener. Hva er det med oppgavelinjen? Det kommer og an på hvilket OS du bruker? Endret 6. mars 2016 av stan
Silfen Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2016 Sånn, bilder, håper min manglende forklaring blir mer forståelsesfull.
Silfen Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2016 Nå er den borte på begge. Dvs den vises på startskjermen, men jeg får den ikke til å vises når jeg har nettleserne oppe som den pleide. Jeg låser den, men den vises likevel ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Trykk på F11 (fullskjerm av/på)? Anonymkode: 7eb12...933
Silfen Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2016 Prøvd, det funker ikke. Nettleserne er begge maksimerte, men dog har jeg de ikke i fullskjerm, uansett så kommer ikke oppgavelinjen frem. Den er kun på startskjermen.
Devilheart Skrevet 7. mars 2016 #7 Skrevet 7. mars 2016 (endret) Mulig du har klart å låse opp oppgavelinjen og aktivert automatisk skjuling. Prøv å lukk alle nettlesere og programmer og se om den dukker opp da. I så fall kan du høyreklikke på den og huke av for Lås oppgavelinjen. Deretter gå til Egenskaper for å se om automatisk skjuling er huket for. Endret 7. mars 2016 av Devilheart
Silfen Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har fjernet automatisk skjuling og låsing er skrudd av og på uten effekt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Forsøk å systemgjenopprette til et tidligere tidspunkt da oppgavelinjen var der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå