AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Leter etter en BB krem, men er litt kresen både på ingredienser og at den skal være parfymefri så er en treg prosess dette. Har kommet over Cosmica sin CC krem. Er det veldig stor forskjell på BB krem og CC krem? Skal man ha fuktighetskrem under? Noen som har prøvd Cosmica sin? Anonymkode: c6df3...0d4
Gjest marizz Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Tror bb-cream er litt mer dekkende en cc-cream. Cc-cream skal også endre seg til å passe din hudtone om du skjønnerTror ikke det er så stor forskjell sånn ellers. Og du bør bruke fuktighetskrem ja
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 BB krem er mye mer dekkende enn CC krem. En CC krem er også colour correcting, det vil si at den jevner ut hudtonen din. Vil absolutt anbefale deg å bruke fuktighetskrem under disse også ja, da de er sminke, og ikke hudpleie selv om noen av de hevder å være det også. Anonymkode: 5e301...ba5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 Takk for svar. :-) Ønsker meg helst BB krem, men en CC krem kan sikkert være vel så bra det og. Jeg ønsker meg ikke like dekkende resultat som med f.eks en foundation. Bare litt "glød" og jevn hud. Før brukte jeg bodyshop sin, og med ID bare minerals pudder over hvis jeg skulle gå for veldig dekkende "plettfri" hud. Det funka veldig bra! Men jeg ønsker å finne andre alternativ en bodyshops BB krem. Anonymkode: c6df3...0d4
mm456 Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Ikke en BB-cream eller foundation, men anbefaler Chanel sin Les Beiges krem, http://mobile.chanel.com/en_GB/fragrance-beauty/makeup/complexion/healthy-glow-makeup/les-beiges-all-in-one-healthy-glow-fluid-spf-15-p186810.html Den dekker ikke så mye, men jevner ut og får helt utrolig fin glød av den!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Takk. Men er den parfymefri? Jeg har sensitiv hud så derfor jeg spør. Anonymkode: c6df3...0d4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Har funnet en jeg liker godt. Isadora sin BB krem, men den har kun solfaktor 12. Men når det er sagt, er det stor forskjell på 12 og 15? Tenker at en BB krem kanskje burde ha litt høy solfaktor i og med at det går mot varmere dager nå. :-) Anonymkode: c6df3...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå