Gå til innhold

Mac - kan ikke "dra" filer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Macen min har plutselig fått et problem de siste dagene. Har slått den av og på men problemet går ikke vekk. Jeg kan ikke "dra" bilder, filer og mapper rundt omkring. Svært irriterende når jeg vil dra dokumenter til en ny mappe. Har jeg uheldigvis kommet bort i en innstilling, eller er macen klikket?

Anonymkode: 41c75...cdf

Skrevet

Det har nok oppstått en bug i operativsystemet som gir problemer med Finder. Mener å huske at jeg har opplevd det samme for noen år siden. Dessverre husker jeg ikke hvordan jeg fikset det. Forsøk å google etter løsninger på nettet, med søkeord som cant drag and drop mac. Hvis du ikke finner noen løsninger på nettet vil jeg anbefale deg å kontakte kundestøtte hos Apple, Eplehuset eller noen andre som har peiling.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Klossmajor skrev:

Det har nok oppstått en bug i operativsystemet som gir problemer med Finder. Mener å huske at jeg har opplevd det samme for noen år siden. Dessverre husker jeg ikke hvordan jeg fikset det. Forsøk å google etter løsninger på nettet, med søkeord som cant drag and drop mac. Hvis du ikke finner noen løsninger på nettet vil jeg anbefale deg å kontakte kundestøtte hos Apple, Eplehuset eller noen andre som har peiling.

Ah, googlet forslaget ditt, og nå fikk jeg det til. Tusen takk :) 

Anonymkode: 41c75...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...