AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Har behov for å sjekke lønnslippene mine men har glemt hvor jeg finner dem!! Jobbet i bhg i stavanger kommune. Noen som vet? Vet ikke om jeg lenger har tilgang siden jeg har sagt opp? Tror jeg brukte SK-NUMMERET mitt for å logge inn? Anonymkode: f8baa...94d
Vattenflaska Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Kontakt plassen du jobbet på og spør etter lønnsslippene.
NydeligVakkerPen Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Ja du må bruke sk-nummeret og passord for å logge deg inn på mailen. For å åpne vedlegget må du bruke de tallene i mailen og de siste tallene i fødselsnummeret ditt..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 10 minutter siden, NydeligVakkerPen skrev: Ja du må bruke sk-nummeret og passord for å logge deg inn på mailen. For å åpne vedlegget må du bruke de tallene i mailen og de siste tallene i fødselsnummeret ditt.. Men hvilken mail er det snakk om? Hva heter den? Hvor logger jeg inn osv Anonymkode: f8baa...94d
NydeligVakkerPen Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Det må du nesten spørre BHGen om.. må logge på en av pc der... med SK-nummeret ditt..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, NydeligVakkerPen skrev: Det må du nesten spørre BHGen om.. må logge på en av pc der... med SK-nummeret ditt.. Litt av et brukernavn du har, Anonymkode: 5c9fd...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå