AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Tror dere det er mulig for en introvert og bli PT? Dvs., jeg er sosial og flink til å motivere, men jeg er ikke den typen som står og roper og styrer på til enhver tid, er ganske rolig men veldig positiv og fått høre at jeg er en god pedagog ville dere gått til en PT som ikke sprudler over av liv men er en litt roligere type eller ville det vært uaktuelt? For å si det sånn: om jeg skulle vært instruktør ville jeg hatt yoga/pilatestimene og ikke step/aerobictimene Anonymkode: ebe0b...d2b
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Hvis det var en fyr, nei, det hadde jeg ikke giddet. Hvis det var en søt jente og hun kunne løfte så hadde jeg ikke brydd meg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Det går nok helt fint Introverte passer ofte godt i yrker man kanskje først og fremst forbinder med ekstroverte. Så lenge du klarer å være tro mot deg selv, og ikke begynner presse deg selv til å være mer og mer ekstrovert fordi du "føler" at det er feil at du er som det er. Det blir fort ganske nedbrytende. Anonymkode: d1281...abc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Absolutt! Ville satt pris på en som sto og ropte og var såååå med hele tiden. Anonymkode: f5ddc...c81 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hvis det var en fyr, nei, det hadde jeg ikke giddet. Hvis det var en søt jente og hun kunne løfte så hadde jeg ikke brydd meg. Åh perfekt, jeg er en søt jente som kan løfte Kanskje jeg skal satse på dette da :D Anonymkode: ebe0b...d2b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Absolutt! Ville satt pris på en som sto og ropte og var såååå med hele tiden. Anonymkode: f5ddc...c81 En som IKKE sto og ropte Anonymkode: f5ddc...c81 1
Kanutte Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Min PT roper aldri. Er ganske rolig (bortsett fra når jeg er siste kunde for kvelden - da er hun litt fnisete = helt ok), men pusher meg allikevel. Go for it. Jeg betaler for kunnskap om trening. Hver gang jeg har en eller annen skade finner hun med en gang alternative øvelser. Sist nevnte jeg at jeg har smerter i et kne og at jeg mistenkte at det kommer fra utfall. Da fikk jeg straks nye øvelser for å stabilisere kneet. Da hjelper det ikke med en PT som står og roper.
Gjest Spiderman Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det er mulig for en introvert og bli PT? Dvs., jeg er sosial og flink til å motivere, men jeg er ikke den typen som står og roper og styrer på til enhver tid, er ganske rolig men veldig positiv og fått høre at jeg er en god pedagog ville dere gått til en PT som ikke sprudler over av liv men er en litt roligere type eller ville det vært uaktuelt? For å si det sånn: om jeg skulle vært instruktør ville jeg hatt yoga/pilatestimene og ikke step/aerobictimene Anonymkode: ebe0b...d2b Hvis du er flink til å motivere og vet hva du prater om passer du bra som PT uavhengig om du er ekstrovert eller introvert. Er du derimot sjenert så har du noe å jobbe med. At introverte personer autmatisk er sjenerte er en myte. Du burde finne ut om en arbeidsdag med mye sosial interaksjon gjør deg veldig sliten før du tar valget ditt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Såklart, kjør på. Er ikke alle som ønsker seg en brølende PT. Anonymkode: b5f2f...4c0
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Personlig får jeg lett avsmak viss P.T'en er for positiv og overivrig.. Oppleves som falskt. Beste P.T jeg har hatt var forsiktig og reservert. Sikkert introvert... han ble først veldig ivrig når man var iferd med å kapitulere helt. Da våknet han og pisket på... Har hatt P.T'er som er superpositiv og klapper i hendene uansett hva man gjør..Det blir bare falskt og overdrevent for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå