AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 NOen her som har barn som har hatt det? vesla mi hadde det rett før sommeren i fjor, hun hadde dagen før sagt at hun så noe som kravlet i bæsjen, men jeg så ingenting og tenkte det kun var et frø eller noe hun hadde sett, så ropte hun fra badet dagen etter og sa hun så noe. jeg kikket og så først ingenting, men så så jeg en bitteliten hvit makk som kravlet. ÆSJ! Det ble rett til apotek og kjøpte ormekur til hele familien! Fysj! Skulle reise på ferietur, så dose 2 måtte vi ta på turen (Den skulle tas vel en uke etter 1. kur syns jeg å huske). har ikke hatt noe etter dette, men har fortsatt skrekken. Hun sa hun hadde drukket sølevann, så det var nok slik hun ble smittet. Anonymkode: eeee8...df9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Barnebarn smitter fra hånd til munn. Derfor viktig med håndhygienen! http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/barnemark-2247.html Anonymkode: 6089e...f52
Gjest AryaKillie Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 De fleste med små barn vil oppleve dette en eller flere ganger. Helt normalt. Bare vær nøye med håndhygienen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå