AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 ....gutter, mister dere interessen da eller har det ingen betydning? Anonymkode: 6da02...0c2
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Mister ikke interessen. Det er slik forhold starter. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 5 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Mister ikke interessen. Det er slik forhold starter. Ok, så hvordan går du da frem etter en sånn kveld? Anonymkode: 6da02...0c2
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, så hvordan går du da frem etter en sånn kveld? Anonymkode: 6da02...0c2 Sender henne en melding som sier: "Øl?" Hvor hun svarer hvor hun vil, jeg sier pubben som er nærmest leiligheten min, eventuelt hjemme hos henne, vi puler og avhengig av hennes humør drar jeg hjem eller sover der. Fordelaktig om det er på kvelden så man faktisk kan sove, og slipper å lage mat og shit, det kan bli stress. Det er også veldig viktig å drikke riktig mengde, blackoutfylla på en tirsdag ser ut til å ha uheldige resultat for videre forhold, mens 3-9 enheter virker optimalt. Etterhvert bestemmer man seg for å bli i lag fordi man vil reise på ferie eller besøke foreldre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Jeg mister interessen. Ikke hver gang, men ofte. Det kommer litt an på personligheten. Om jeg tenker at hun er innadvendt og følsom for så å ha sex første kveld så mister jeg raskt interessen. Om hun derimot er en jeg kunne forventet at gjør sånt så er det oftere OK Anonymkode: 1a10a...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Hvordan går jeg frem etter å ha møtt en jeg endelig liker første på flere år). Uheldigvis så kledde han på seg og gikk umiddelbart etter "kos". Addet han på face, og han aksepterte, men svarer kun kort. Jeg skrev derfor "Jeg skjønner hintet 😉 Takk for i går, og masse lykke til videre". Og dn svarte han ikke på. Dødfødt? Anonymkode: 6da02...0c2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 7 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Sender henne en melding som sier: "Øl?" Hvor hun svarer hvor hun vil, jeg sier pubben som er nærmest leiligheten min, eventuelt hjemme hos henne, vi puler og avhengig av hennes humør drar jeg hjem eller sover der. Fordelaktig om det er på kvelden så man faktisk kan sove, og slipper å lage mat og shit, det kan bli stress. Det er også veldig viktig å drikke riktig mengde, blackoutfylla på en tirsdag ser ut til å ha uheldige resultat for videre forhold, mens 3-9 enheter virker optimalt. Etterhvert bestemmer man seg for å bli i lag fordi man vil reise på ferie eller besøke foreldre. Ehhhhhhh? 😂😂😂😂😂😂😂 Seriously? Anonymkode: 6da02...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....gutter, mister dere interessen da eller har det ingen betydning? Anonymkode: 6da02...0c2 Det anbefales ikke, men så sant skal sies, så hadde både min nåværende mann og min tidligere samboer sex med meg første kvelden. Forholdet til samboeren varte i over 9 år - og min nåværende mann har jeg vært gift med i snart 10 år Anonymkode: 91623...5c1 1
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ehhhhhhh? 😂😂😂😂😂😂😂 Seriously? Anonymkode: 6da02...0c2 Sånn mine forhold vanligvis utvikler seg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det anbefales ikke, men så sant skal sies, så hadde både min nåværende mann og min tidligere samboer sex med meg første kvelden. Forholdet til samboeren varte i over 9 år - og min nåværende mann har jeg vært gift med i snart 10 år Anonymkode: 91623...5c1 Har selv flere vennepar der det startet med sex første kveld, så virker ikke som om det har så mye å si. Det er jo en viktig faktor i ett forhold og. Sex altså. Anonymkode: 6da02...0c2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går jeg frem etter å ha møtt en jeg endelig liker første på flere år). Uheldigvis så kledde han på seg og gikk umiddelbart etter "kos". Addet han på face, og han aksepterte, men svarer kun kort. Jeg skrev derfor "Jeg skjønner hintet 😉 Takk for i går, og masse lykke til videre". Og dn svarte han ikke på. Dødfødt? Anonymkode: 6da02...0c2 Menn vet ikke hva de skal svare på slike kommentarer. Vent noe dager, så kan du si noe slikt som at det var så koselig sist, men om han ville bli med deg ut og spise en dag så dere kunne bli bedre kjent? I mellomtiden- før du tar kontakt igjen, kan du ta noen fine profilbilder av deg slik at han får lyst på å møte deg igjen :D Anonymkode: 91623...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn vet ikke hva de skal svare på slike kommentarer. Vent noe dager, så kan du si noe slikt som at det var så koselig sist, men om han ville bli med deg ut og spise en dag så dere kunne bli bedre kjent? I mellomtiden- før du tar kontakt igjen, kan du ta noen fine profilbilder av deg slik at han får lyst på å møte deg igjen :D Anonymkode: 91623...5c1 Ok, jeg var litt rask på avtrekkern. Melder han om noen dager igjen;) Tro meg når jg sier at jeg har nok flotte bilder liggende ute av meg. Jeg får også tilbud i hytt og pine, så jeg overlever nok;) Anonymkode: 6da02...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn vet ikke hva de skal svare på slike kommentarer. Vent noe dager, så kan du si noe slikt som at det var så koselig sist, men om han ville bli med deg ut og spise en dag så dere kunne bli bedre kjent? I mellomtiden- før du tar kontakt igjen, kan du ta noen fine profilbilder av deg slik at han får lyst på å møte deg igjen :D Anonymkode: 91623...5c1 Ok, jeg var litt rask på avtrekkern. Melder han om noen dager igjen;) Tro meg når jg sier at jeg har nok flotte bilder liggende ute av meg. Jeg får også tilbud i hytt og pine, så jeg overlever nok;) Sendte en melding til, fikk svar All good! Anonymkode: 6da02...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ....gutter, mister dere interessen da eller har det ingen betydning? Anonymkode: 6da02...0c2 Jeg har Ldri sex på første date for å si det sånn.. Anonymkode: 19e48...fc4
Gjest Leonardo Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 Jeg mister fort interessen for jenter, men det har ikke noe med når vi har sex å gjøre. Om en jente er spennende, både fysisk og seksuelt, så spiller det ikke noen rolle når hun gir av godsakene. Da vil man uansett ha mer. Min forrige 'date' lå jeg med første kvelden og vi har fortsatt kontakt. Har også forelsket meg i ONS-er.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn vet ikke hva de skal svare på slike kommentarer. Vent noe dager, så kan du si noe slikt som at det var så koselig sist, men om han ville bli med deg ut og spise en dag så dere kunne bli bedre kjent? I mellomtiden- før du tar kontakt igjen, kan du ta noen fine profilbilder av deg slik at han får lyst på å møte deg igjen :D Anonymkode: 91623...5c1 Dette synes jeg virker masete. Dessuten, dersom TS tar kontakt igjen noen dager etter at hun har "avsluttet" kontakten, så virker hun bare desperat. Jeg hadde i hvert fall blitt irritert dersom en fyr jeg hadde møtt holdt på sånn. TS, jeg synes du bare skal vente og se om han tar kontakt med deg Kan hende han bare er treig. Anonymkode: 59740...1ea 4
Gjest Linaria Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg var litt rask på avtrekkern. Melder han om noen dager igjen;) Tro meg når jg sier at jeg har nok flotte bilder liggende ute av meg. Jeg får også tilbud i hytt og pine, så jeg overlever nok;) Sendte en melding til, fikk svar All good! Anonymkode: 6da02...0c2 Jeg synes ikke du skal kontakte ham igjen når du sier du har tatt hintet og han ikke svarte på det. Han håper sannsynligvis på at du faktisk tok hintet, noe det ikke helt høres ut som om du gjorde. Om han vil ha kontakt, så kontakter han deg.
Gjest Aucaman Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 Det som gjør at man kan miste interessen er hvordan jenta kan oppføre seg i etterkant. Noen blir litt Jeckyll og Hyde. På samme måte som menn kan bli det. Du har sikkert vært med noen som har vært veldig allright, bare for å bli sykt desperat etter du har gått på date/hatt sex med de. Gjelder begge veier. Forskjellen mellom å ha sex tidlig og sent, tror jeg, ligger i at tid og energi investert. Det er kanskje lettere å gi slipp på noen man har hatt sex med på første date om det ikke funker, enn om man først gjør det den sjette eller syvende gangen. Er en balansegang her selvsagt, og veldig preferansebasert. Selv foretrekker jeg sex rimelig kjapt for å se om det er nok seksuell kjemi tilstede. Uten blir det ikke noe forhold uansett. Veldig tidsbesparende.
Knirke Skrevet 6. mars 2016 #19 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, Leonardo skrev: Jeg mister fort interessen for jenter, men det har ikke noe med når vi har sex å gjøre. Om en jente er spennende, både fysisk og seksuelt, så spiller det ikke noen rolle når hun gir av godsakene. Da vil man uansett ha mer. Min forrige 'date' lå jeg med første kvelden og vi har fortsatt kontakt. Har også forelsket meg i ONS-er. Vet du.. Dette var faktisk veldig befriende å høre! Vi jenter tror at timingen på sexen har så mye å si, men det du sier er at du/dere mister interessen uansett, hvis jenta er kjedelig? Det jeg lurer på da er om en jente kan "ligge seg opp" fra kjedelig, eller om ligget i seg selv bare blir en trøstepremie for et dødfødt prosjekt?
NuckingFutz Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 Jeg mister fort interessen for menn dersom de ønsker sex på første date. Hvor blir det av spenningen og romantikken da? Jeg liker å gå fra første date med kribling i kroppen og en lengsel etter han. Det er jo det som utgjør mye av det spennende rundt bli-kjent fasen, at man lurer på om han liker deg like mye som du liker han, at du tenker på han, tenker på hvordan det ville være å kysse han, tenker på hvordan det hadde vært å ha sex med han første gangen.. Alt dette spennende forsvinner jo når man går fra 0 til 100 med en gang. Takke meg til menn som vet å kurtisere en dame over tid, og drive meg til vannvidd! Og jeg tror mange menn også nyter den tida hvor de går og lengter og dagdrømmer, og hver date blir mer og mer spennende 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå