AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #21 Skrevet 8. mars 2016 Den 6.3.2016 at 17.29, AnonymBruker skrev: Jeg deler for det meste positive ting. Det siste året har det igrunnen ikke vært så mye positivt i livet mitt, da jeg har fått en alvorlig sykdom som jeg kanskje ikke blir helbredet av. Behandlingen har vært langvarig, smertefull og utmattende, og slike ting gidder jeg ikke å dele. Anonymkode: 3c293...5a6 Samme her!" Jeg var innlagt med alvorlig sykdom, men orket ikke dele dette på fb, litt fordi jeg ønsker at fb skal være fristedet mitt. Der er jeg frisk. Jeg sminker meg og legger ut et bilde der jeg ser frisk ut. Jeg får likes. men ble litt sur da noen venner skrev god bedring osv, jeg har ikke skrevet noe sted at det var offentlig atj eg var syk! Nå har de tydeligvis skjønt at jeg ikke vil dele dette med alle. Jeg ser mange bloggere og fb-ere som deler sykdommen sin og får masse god bedring og tenker på deg, men jeg orker ikke den oppmerksomheten. jeg blir til og med sur på morgen min om hun kommer med et medfølende blikk eller sier stakkars deg alt du skal igjennom.... jeg orker ikke det. Jeg føler meg utrolig frisk mellom behandlingene og ønsker ikke stakkarsliggjøre meg selv. Jeg blir kanskje verre med tiden og sengeliggende, først da kan de få lov til å syns synd på meg. Akkurat nå vil jeg ikke tenke på sykdommen, jeg føler meg frisk de dagene jeg ikke får behandling, og det vil jeg fokusere på. Jeg vil ikke gi den sykdommen en eneste tanke! og jeg skal bli frisk, selv om legene sier noe annet. Anonymkode: 96ece...3eb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #22 Skrevet 8. mars 2016 og en ting til - jeg deler utelukkende positive ting, nettopp fordi fb skal være et fristed. Hvorfor legge ut deppeting der? Og dere som tror at vi som legger ut bare positive ting er så lykkelige og har det så bra, det er bare en klisje! Som sagt er jeg alvorlig syk, og har en del andre problemer, men jeg har 400 "venner" - slike ting er personlig, og de deler jeg ikke med hvem som helst. Ca. halvparten vet om sykdommen da, men resten er gamle betjente som bryr seg katta om meg... så hvorfor skal de få vite? Egentlig kunne jeg kutta ned vennelista, men det gidder jeg ikke. for da blir folk fornærma osv..... da først bryr de seg :D Anonymkode: 96ece...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå